  • 1. Data: 2002-05-06 07:51:35
    Temat: Wynajem mieszkania firmie
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    Witam!
    Chce wynajac mieszkanie osobie fizycznej, ktora chce tam mieszkać, ale
    także zarejestrowac działalność gospodarczą . Mieszkanie jest moją
    własnością, ale należę do spółdzielni, która nalicza i pobiera czynsz i
    inne opłaty eksploatacyjne (na podstawie liczników, jesli to ma
    znaczenie). Czy z tytułu takiego najmu, SM może podnieść czynsz? W jaki
    sposób mam rozliczac sie z najemca? Czy mam mu wystawiac jakis rachunek?
    A koszty typu czynsz - czy to sie jakos "refakturuje"?

    Krzysztof