  • 1. Data: 2002-05-06 00:56:29
    Temat: Pozew rozwodowy
    Od: "kicia kocia" <k...@p...onet.pl>

    Gdzie nalezy skladac pozew rozwodowy (poza tym, ze w sadzie... ;-) jezeli
    idzie o miejscowosc?
    Podobno istnieje przepis zgodnie z ktorym, pozew nalezy zlozyc w
    miejscowosci ostatniego wspolnego zamieszkania malzonkow?
    Jezeli ostatnio oboje mieszkali w Szczecinie, a obecnie jedno mieszka w
    Krakowie, a drugie w Rzeszowie - to jest jakas paranoja, zeby na sprawe/y
    rozwodowa jezdzili przez cala Polske...

    Zdrowka
    kicia kocia

  • 2. Data: 2002-05-06 11:10:56
    Temat: Re: Pozew rozwodowy
    Od: "devil" <d...@t...pl>

    "kicia kocia" news:ab4gks$l7i$1@news.tpi.pl...
    > Gdzie nalezy skladac pozew rozwodowy (poza tym, ze w sadzie...

    w sądzie okręgowym właściwym dla miejsca zamieszkania.
    Krysia

  • 3. Data: 2002-05-06 14:05:36
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 6 May 2002, kicia kocia wrote:

    > Podobno istnieje przepis zgodnie z ktorym, pozew nalezy zlozyc w
    > miejscowosci ostatniego wspolnego zamieszkania malzonkow?

    Tak (art. 41 KPC), ale TYLKO jeśli chociaż jeden z nich nadal tam
    zamieszkuje. W przeciwnym razie właściwy jest sąd m.zam. powoda.

    > Jezeli ostatnio oboje mieszkali w Szczecinie, a obecnie jedno mieszka w
    > Krakowie, a drugie w Rzeszowie - to jest jakas paranoja, zeby na sprawe/y
    > rozwodowa jezdzili przez cala Polske...

    A to już pełnomocnika nie można ustanowić?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 4. Data: 2002-05-06 23:16:30
    Od: "kicia kocia" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "devil" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > "kicia kocia" news:ab4gks$l7i$1@news.tpi.pl...
    >
    > w sądzie okręgowym właściwym dla miejsca zamieszkania.
    > Krysia

    W takim razie rodzi sie kolejne pytanie: miejsce zamieszkania stale, czy
    tymczasowe?
    Jezeli powod (czyli ja) mieszka i pracuje w miejscowosci odleglej o 140km od
    miejsca zameldowania?

    Namolna i pytajaca
    kicia kocia

  • 5. Data: 2002-05-06 23:19:40
    Od: "kicia kocia" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > A to już pełnomocnika nie można ustanowić?

    Tak osobistych spraw nie powierze zadnemu pelnomocnikowi.
    Pomijajac juz kwestie finansowe.
    Sprawe i tak mam wygrana, wiec nie chce narazac sie na dodatkowe koszty...

    Dzieki za odpowiedzi
    kicia kocia

  • 6. Data: 2002-05-07 04:39:21
    Temat: Odp: Pozew rozwodowy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik kicia kocia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab6vgv$9nl$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > sprawe/y

    > Tak osobistych spraw nie powierze zadnemu pelnomocnikowi.
    można sobie świetnie radzić samemu...
    Sandra

  • 7. Data: 2002-05-07 14:19:01
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    miejsce zamieszkania jest jedno. nie myl go z miejscem zameldowania.

    pozdrawiam

    --
    Depi.

  • 8. Data: 2002-05-07 14:21:38
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    > przesłuchać strony ...
    > można sobie świetnie radzić samemu...
    > Sandra

    Ja tak formalnie - albo cos masz z newsreaderem, albo sama tak robisz, ale
    zle cytujesz. Twoje odpowiedz powinna miec MNIEJ ">" niż cytowana, a ma
    więcej. Troche to przeszkadza w odcyfrowaniu treści. Popraw proszę.

    Depi.

  • 9. Data: 2002-05-07 15:21:52
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Tue, 7 May 2002, kicia kocia wrote:

    > W takim razie rodzi sie kolejne pytanie: miejsce zamieszkania stale, czy
    > tymczasowe?

    Miejsce zamieszkania osoby fizycznej zdefiniowane jest w art. 25 KC.

    > Jezeli powod (czyli ja) mieszka i pracuje w miejscowosci odleglej o 140km od
    > miejsca zameldowania?

    Zameldowanie nie ma znaczenia.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 10. Data: 2002-05-07 15:36:42
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Tue, 7 May 2002, Depilator wrote:

    > miejsce zamieszkania jest jedno. nie myl go z miejscem zameldowania.

    Miejsce zameldowania też jest jedno :)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)