  • 21. Data: 2008-01-28 13:51:18
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: osobnik głupi jak stodoła <"du|a fujara"@op.pl>

    Mr Internet napisał(a):

    > Łotever. Ty mozesz beknac za uzycie nieswojego telefonu i nabluzganie na
    > kogos z tej listy kontaktow w "zappozyczonym" telefonie.
    >
    > Nie umiesz rozroznic swojej wlasnosci - nie uzywaj telefonow. Nie
    > potrafisz zadzwonic do tego do kogo chcesz - nie uzywaj telefonów.

    juz mówiłem won do nauki , a nie filozofowac głupio.
    bo błaźnisz sie tak , że nawet ja sie ulitowałem i nie używam określeń,
    które do ciebie pasują

  • 22. Data: 2008-01-28 13:56:43
    Od: osobnik głupi jak stodoła <"du|a fujara"@op.pl>

    swen napisał(a):
    > Użytkownik "Irlandysta" <2...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Byly dwie takie sprawy w UK:)
    > A na serio, to pomysl ile mozna krzywdy zrobic wlascicelowi
    > niezabezpieczonej sieci...np. wysylajac z jego IP informacjie o podlozeniu
    > bomby, by byc bardzo delikatnym....bo mozna znacznie bardziej "narozrabiac"
    > na czyjs koszt:)

    prosze się zdecydowac
    albo jest tak ze łaczenie jest nielegalne i wtedy odpowiada łaczący.
    albo jest to legalne i wówczas odpowiada łaczący
    właściciel sieci odpowiada wtedy gdy jest łączącym
    czuje jednak, że na pewno znajdzie sie jakaś łajza która to tutaj zaneguje.
    a mozliwe jest ze nawet w ramach uproszczania prawa jakaś inna łajza
    wprowadzi takie prawo

  • 23. Data: 2008-01-28 13:56:43
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik osobnik głupi jak stodoła napisał:

    > juz mówiłem won do nauki , a nie filozofowac głupio.
    > bo błaźnisz sie tak , że nawet ja sie ulitowałem i nie używam określeń,
    > które do ciebie pasują

    Podaj paragrafy potwierdzajace twoje bzdury. Ale juz. Skoro uwaxzasz, ze
    to takie oczywiste, to bez problemu znajdziesz.

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 24. Data: 2008-01-28 13:59:02
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik osobnik głupi jak stodoła napisał:
    > Mr Internet napisał(a):
    >

    > ty to sie lepiej nie odzywaj niz masz krytykowac kogos kto madrze piszesz.

    jesli pisze madrze to moze to poprzec artykulami z ustaw.

    > lepiej sie zajmij ta definicja roweru i człowieka bo taki jak ty potrafi
    > tylko takie pierdoły jako że jest osobnikiem o niższej inteligencji.

    oho, probujesz mnie obrazic. Hmmm, a nawet nie probujesz, tylko obrazasz.

    > a w dodatku ten argument o kałachu pasujacy jak fujara do żelazka.

    i starasz sie byc wulgarny.

    > jak juz nabedziesz troche prawy w dyskusjach, a szcególnie gdy w twojej
    > pale pojawi sie wiecej szarych komórek to bedziesz mógł zabrac głos ,
    > ale jako młodzian i żółtodziób raczej żadko i na wyraźne żądanie
    > starszych braci na grupie.
    > a teraz marsz do nauki i morda w kubeł

    Podumuje to tak: jaki gnój jest kazdy widzi, z twojej geby wlasnie wylal
    sie strumien cuchnacego gówna...

  • 25. Data: 2008-01-28 15:30:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mr Internet pisze:

    > Wiesz, wifi w polsce to mloda sprawa, co nie znaczy, ze niedlugo w
    > zapisach prawnych nie znajda sie precyzyjne zapisy odnosnie tego.

    To wtedy porozmawiamy. A teraz póki co pitolisz głupoty.

  • 26. Data: 2008-01-28 16:18:15
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > To wtedy porozmawiamy. A teraz póki co pitolisz głupoty.

    Znaczy jakie glupoty? Ze wjescie komus do mieszkania jest dozwolone,
    jesli ten ktos nie zamknal drzwi?

  • 27. Data: 2008-01-28 17:22:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mr Internet pisze:

    > Znaczy jakie glupoty?

    Bardzo głupie.

    > Ze wjescie komus do mieszkania jest dozwolone,
    > jesli ten ktos nie zamknal drzwi?

    Owszem - nie jest zabronione.

    Musi dopiero przyjść lokator i wyprosić intruza.

  • 28. Data: 2008-01-28 17:55:11
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Znaczy jakie glupoty? Ze wjescie komus do mieszkania jest dozwolone, jesli
    > ten ktos nie zamknal drzwi?

    Chyba trochę niedobry przykład.
    Mało który użytkownik kontroluje do jakiej sieci się podłączył (wiem z
    praktyki, mam ponad 500 klientów w sieci, ok. 25% używa routerów wifi).
    Uważasz, że user nie ma co robić tylko co chwilę patrzeć czy aby nie
    przełączył się do Zenka za ścianą? To interes Zenka jest taki, żeby ustawić
    zabezpieczenia i odmawiać dostępu innym klientom. Równie dobrze mógłbyś
    pozwać sąsiada za to, że ogląda na Twoim TV program, za który nie płaci. A
    ogląda go bo Ty nie zasłoniłeś okna :-). To nie to samo co wejście do
    czyjegoś mieszkania nawet przez otwarte drzwi. Ten przykład byłby dobry
    gdyby sąsiad wlazł Ci do domu i korzystał z Twojego komputera. A on podłącza
    się (celowo lub nie) do sieci, którą Ty utworzyłeś jako ogólnodostępną...
    I nie znajdziesz na to żadnego paragrafu.

  • 29. Data: 2008-01-28 18:02:36
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik Robert J. napisał:

> [...]
    > praktyki, mam ponad 500 klientów w sieci, ok. 25% używa routerów wifi).
    > Uważasz, że user nie ma co robić tylko co chwilę patrzeć czy aby nie

    Dokladnie tak.

    > To interes Zenka jest taki, żeby ustawić
    > zabezpieczenia i odmawiać dostępu innym klientom.

    Nie. Tak samo jak nie jest obowiazkiem zenka zamykani drzwi na klucz,
    zeby mu nikt nie wchodzil do mieszkania. Ludzi emaja po prostu nie
    wchodzic do cudzych mieszkan, bez wzgledu czy Zenkowie zamykaja drzwi na
    kjlucz czy nie.

    > Równie dobrze mógłbyś
    > pozwać sąsiada za to, że ogląda na Twoim TV program, za który nie płaci.
    > A ogląda go bo Ty nie zasłoniłeś okna :-)

    kolejna nietrafna analogia, nawet jesli to oglada, natomiast gdy ty sie
    podlaczasz do czyjegos wifi to wszystkie akcje jakie robisz, np.
    polaczenia z bankami,ze stronami pedofilskimi i inne sa oznaczane jakoz
    jego IP.

> [...]
    > się (celowo lub nie) do sieci, którą Ty utworzyłeś jako ogólnodostępną...
    > I nie znajdziesz na to żadnego paragrafu.

    Pierwsza wieksza afera w sadzie w najblizszym czasie spowoduje zwrot
    akcji i zmiane prawa.

  • 30. Data: 2008-01-28 18:07:11
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    > Owszem - nie jest zabronione.