  • 91. Data: 2008-01-30 15:21:35
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 05:16:36 GMT, swen napisał(a):

    > Tak!!! I maja obowiazek zwrocic pieniadze. Bo zostaly im nieslusznie
    > wyplacone.
    Jak to niesłusznie? Jeżli to PKO BP to jak najbardziej słusznie - jako
    rekompensata za koleji na przykład.
    NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 92. Data: 2008-01-30 15:32:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert J. pisze:

    > Miałem już się nie odzywać, ale Twoja głupota jest porażająca. Pokaż mi w
    > jaki sposób można niezamierzenie kraść sygnał TVK? Tylko proszę nie p....l

    No jak? Bierzesz wiaderko, tniesz kabel i spuszczasz sygnał do wiaderka ;)

    BP,NMSP ;)

  • 93. Data: 2008-01-30 18:23:53
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Mr Internet <a...@a...pl> napisal:
    > budujesz "rynne" z desek, wsuwasz ja do czyjegos ogrodu ponad
    > ogrodzeniem i zaczynasz uderzac o drzewo - jablka zaczynaja spadac, ale
    > nie spadaja na trawe tylko na twoja rynne i ty napelniasz sobie nimi kosze.

    Bledna analogia. To raczej twoje drzewo wpieprza sie na alejke,
    traca mnie w glowe i laduje mi jablko prosto w paszcze :)
    a ja odruchowo paszcze zamykam.

    Jak nie chcesz takich sytuacji, aby ktos zzeral jablka wyhodowane
    na twoim drzewku, to je przycinaj, aby na alejke nie wystawalo.
    Podobnie: zabezpieczaj dostep do sieci haslem lub certyfikatem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 94. Data: 2008-01-30 23:14:53
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to niesłusznie? Jeżli to PKO BP to jak najbardziej słusznie - jako
    > rekompensata za koleji na przykład.
    > NMSP

    No, ale to rekompensata:)) Zreszta nie tylko od PKO BP ale od kazdego banku
    tak powinno byc:)

  • 95. Data: 2008-01-30 23:21:53
    Od: "swen" <n...@n...com>

    wiadomości news:hbe675-icg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Odpowiedzialny jest ten, kto nie postawił żadnego ograniczenia.

    Czyli ty razem ze swoja maszyna tez!!! Bo nie skonfigurowales poprawnie - a
    moze nawet celowo tak skonfigurowales by laczyl sie komputer z pierwsza
    siecia napotkana?;)

    > To poszukaj. Dowiesz się z nich, że bzdury wypisujesz.

    > Czyli jak nagle jakiś człowiek wrzuci ci do samochodu worek pieniędzy,
    > to będziesz winien napadu na bank?

    Jesli ich nie oddasz to tak,bedziesz wspolwinnym.
    Bo pieniadze twoje nie sa i nie byly i masz OBOWIAZEK je oddac pod kara
    wiezienia.

    > Fascynujące.

    A to juz nie mi oceniac.

  • 96. Data: 2008-01-31 04:39:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    swen pisze:

    > Czyli ty razem ze swoja maszyna tez!!! Bo nie skonfigurowales poprawnie - a
    > moze nawet celowo tak skonfigurowales by laczyl sie komputer z pierwsza
    > siecia napotkana?;)

    Tak - jestem winien łamania nieistniejących zabezpieczeń,
    nieistniejących zakazów i popełniam zbrodnię korzystając z podstawowej
    zasady państwa prawa: "co nie jest zabronione, jest dozwolone".

    Ty, jako gorliwy czekista, jesteś oczywiście zupełnie słusznie
    zbulwersowany. Wyślij mnie do łagru.
    [ciach]

    Widzę, że nadal nie chce ci się poczytać przepisów...

    > Jesli ich nie oddasz to tak,bedziesz wspolwinnym.

    Współwinnym napadu? MegaROTFL

    Głupotą wypowiedzi pobiłeś właśnie takie słynne "babole" jak ten tekst
    Kaczyńskiego, że nikt go nie przekona, że czarne jest czarne a białe
    jest białe.

  • 97. Data: 2008-01-31 12:36:31
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 28 Sty, 17:18, Mr Internet <a...@a...pl> wrote:

    > Znaczy jakie glupoty? Ze wjescie komus do mieszkania jest dozwolone,
    > jesli ten ktos nie zamknal drzwi?

    A jest zabronione?

  • 98. Data: 2008-01-31 12:38:45
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 28 Sty, 19:02, Mr Internet <a...@a...pl> wrote:

    > kolejna nietrafna analogia, nawet jesli to oglada, natomiast gdy ty sie
    > podlaczasz do czyjegos wifi to wszystkie akcje jakie robisz, np.
    > polaczenia z bankami,ze stronami pedofilskimi i inne sa oznaczane jakoz
    > jego IP.

    No to gosciu ma problem.

    > Pierwsza wieksza afera w sadzie w najblizszym czasie spowoduje zwrot
    > akcji i zmiane prawa.

    Np. takie, ze zabronione bedzie wyatawianie niezabezpieczonego AP.

  • 99. Data: 2008-01-31 12:39:49
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > No to gosciu ma problem.

    Ma problem, bo staje si epodejrzanym w przestepstwach, ktorych nie popelnil.

    > Np. takie, ze zabronione bedzie wyatawianie niezabezpieczonego AP.

    Albo nie.

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 100. Data: 2008-01-31 12:41:45
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 28 Sty, 20:20, Mr Internet <a...@a...pl> wrote:

    > Rownie dobrze mozna nakazac prducentom software, aby polaczeni edo sieci
    > wymagalo akceptacji uzytkownika, a uzytkownik ma sie nei podlaczac do
    > otwartych sieci, za wyjatkiem .... i tu leca hotspoty firm ....

    Co za bzdety. Jeden prosty przepis - nie wolno przelamywac
    zabezpieczen.
    Kto nie chce, zeby osoby postronne korzystaly z jego AP, to go
    zabezpiecza.