  • 1. Data: 2008-01-27 20:48:50
    Temat: Wandalizm usenetowy -- jaki paragraf?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Czy jest jakiś paragraf na złośliwe cancelboty?

  • 2. Data: 2008-01-27 20:55:11
    Temat: Re: Wandalizm usenetowy -- jaki paragraf?
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest jakiś paragraf na złośliwe cancelboty?

    Nie bój nic...tego co prawdą w nas
    i o nas się "wykasować" nie da...

  • 3. Data: 2008-01-27 20:58:25
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Sky" <s...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bój nic...tego co prawdą w nas
    > i o nas się "wykasować" nie da...

    To znaczy jest coś takiego jak cancel-lock. Chodzi mi po prostu
    o to, czy da się z tym walczyć również na drodze prawnej :)

  • 4. Data: 2008-01-27 21:02:39
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > To znaczy jest coś takiego jak cancel-lock. Chodzi mi po prostu
    > o to, czy da się z tym walczyć również na drodze prawnej :)

    Walczyć [na tej lub innej drodze] zawsze
    można -tylko po co tracić energię...?
    Nie masz nic ciekawszego do roboty?
    To ci może poddam parę tematów ;)

  • 5. Data: 2008-01-27 21:14:46
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Sky" <s...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Walczyć [na tej lub innej drodze] zawsze
    > można -tylko po co tracić energię...?

    Póki co nie tracę, po prostu pytam na grupie.

    > Nie masz nic ciekawszego do roboty?

    Jeśli jeszcze nie zauważyłeś/zauważyłaś, to te nieautoryzowane cancele
    zaczęły się ostatnio mnożyć.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 6. Data: 2008-01-27 21:23:29
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    [ciap]

    > Jeśli jeszcze nie zauważyłeś/zauważyłaś, to te nieautoryzowane
    > cancele zaczęły się ostatnio mnożyć.

    O, i nawet ktoś mi wykasował jeden dobry dowcip.

  • 7. Data: 2008-01-27 21:29:10
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Póki co nie tracę, po prostu pytam na grupie.

    > Je?li jeszcze nie zauważyłe?/zauważyła?, to te nieautoryzowane cancele
    > zaczęły się ostatnio mnożyć.

    Ktoś walczy po prostu z poglądami-wiatrakami, jakich nie może przezwyciężyć
    na drodze intelektualnej dyskusji- prawdopodobnie z braku argumentów...
    to chwyta się tego czego potrafi...tyle że to i tak nic nie zmieni.
    Udowadnia tylko sobie i innym że nie ma racji... ;)
    W końcu i tak się zmęczy...lub przekona.
    Prawem i tak tego nie załatwisz. Prawo to taki silowy łom-wytrych.
    Prawem się ludzi nie zmienia tak naprawdę na lepsze, mozna próbować
    jedynie warunkować jednostki niedojrzałe ale to nie pomaga im dojrzeć
    ale cofa je w rozwoju...więc w sumie jurydyzm jest szkodliwy dla rozwoju
    tak jednostek jak i calej ludzkości jako takiej...weź to sam przemyśl.

    Pozdrówka
    Sky

  • 8. Data: 2008-01-27 21:30:06
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:
    >
    > [ciap]

    > O, i nawet kto? mi wykasował jeden dobry dowcip.

    Przytoczysz ocalając dla potomności? ;)

  • 9. Data: 2008-01-27 21:30:33
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Czy jest jakiś paragraf na złośliwe cancelboty?

    Usenet to "kon darowany slepemu rolnikowi". Znaczy sie jest darmowy i a
    serwer i jego usługi podlega widzimisie administratora. Cos sie nie
    podoba, to nie korzystaj :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 10. Data: 2008-01-27 21:34:26
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Usenet to "kon darowany slepemu rolnikowi". Znaczy sie jest darmowy i a
    > serwer i jego usługi podlega widzimisie administratora. Cos sie nie
    > podoba, to nie korzystaj :)

    Odezwał się potencjalny administrator... ;P