  • 41. Data: 2013-03-14 14:50:52
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 14:39:32 UTC+1 użytkownik Mr. Misio napisał:
    > Z synem przyjedzie osoba towarzyszaca od komornika.
    Do szpitala? do chorej mamy syn z komornikiem? Mama ma serce słabe może się to żle
    skończyć;)
    > Ale zmiana przepisow moze mu dac takie prawo, lub nakazac.
    Komplikujemy prawo dalej rozumiem.
    > Nie musi - tak jak wiele innych umow. To niech juz ustawodawca kombinuje :)

    Wprowadzic obowiazek zawierania takich umów notarialnie;))

  • 42. Data: 2013-03-14 14:57:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 14:50:05 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > pierdolisz... wybacz.
    > znasz wszystkie możliwe przepisy prawa?
    Widzisz- czesto zdarza się Tobie na grupie budowlanej np napisać coś w stylu: "nie
    znasz się na hydraulice to się za to nie bierz zleć fachowcowi"
    Tu podobnie: miał 30dni- to wystarczający czas aby temat ogarnąć samemu albo zlecić
    prowadzenie fachowcowi.

    > może ktoś kto to pismo przyjmował powinein go poinformować że to jest
    > nienajlepszy tryb postepowania, pomijam ze to powinien zrobić komornik.

    A skąd wiemy że tak nie było?
    Może i komornik go poinformował? A może nie.
    Jednak podejrzewam że robiąc zajęcie komornik zostawia jakiś kwitek i myśle ze jest
    tam stosowna informacja jakie prawa ma dłużnik.
    Ostatnia głośna sprawa biednej schorowanej emerytki- też po medialnym rozgłoszeniu
    sprawy wszyscy psy wieszali na komorniku a i Gowin już chciał kase zwracać. Okazało
    się jednak że akurat tam komornik nie zawinił.

  • 43. Data: 2013-03-14 15:13:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W dniu czwartek, 14 marca 2013 14:48:44 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > system jest ustawiony tak żeby maksymalnie udupić zwykłego człowieka.

    Nie zwykłego człowieka tylko dłużnika.
    Uwazasz że komornik poweinien np z 30dniowym wyprzedzeniem powiadomić dłużnika że
    zjawi sie u niego w chacie i ruchomości oraz konta bankowe zajmie?
    Zapewne zmienisz zdanie jak Cię jakis inwestor albo generalny wykonawca na kase
    przekręci(czego Tobie oczywiście nie życze)i dostaniesz od komornika "egzekucja
    bezskuteczna" a gościu będzie sie śmiał Tobie w twarz i jezdził wypasiona furą(żony).
    Oczywiscie pomyłki czy celowe złe działanie komorników się zdaraja ale jakoś masowo
    o tym nie słychać. Jesli już to są to incydentalne przypadki a KM-ek dziennie pewnie
    tysiące kancearie komornicze produkuja.

  • 44. Data: 2013-03-14 15:19:07
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 14.03.2013 14:41, Mr. Misio pisze:

    > Paragon, faktura, gwarancja - to przeslanki na jej korzysc.
    >
    > I mozliwosc "obronienia swojego".
    >
    > Obecnie komornik po prostu bierze taki TV.

    Paragon ani gwarancja nie są imienne. Faktur na prywatne zakupy w
    sklepach nikt normalny nie bierze.

    MJ

  • 45. Data: 2013-03-14 15:27:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 15:19:07 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:
    > Paragon ani gwarancja nie sďż˝ imienne. Faktur na prywatne zakupy w
    >
    > sklepach nikt normalny nie bierze.
    Ja widocznie nienormalny ale na RTV AGD biore.
    Nie dlatego że komornik itp tylko dlatego że paragon mały jest łatwo zgubić czy lubi
    wyblaknąć a faktura to większa płachta paieru i trudniej zgubic;) A do gwarancji
    dowód zakupu potzrebny najczęściej;)

  • 46. Data: 2013-03-14 15:36:30
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Paragon ani gwarancja nie są imienne.

    Ale sa przeslanką. I wiadomo gdzie ktos kupil. I moze byc tez wiadomo,
    ze placil kartą a wtedy wiadomo czyja.

    Jesli TV mam u mamy (bo tam pomieszkuje) choc mam swoje mieszkanie.
    Ale u mnie w mieszkaniu jest
    paragon
    gwarancja
    potwierdzenie platnosci karta
    nie ma umowy sprzedazy TV matce

    To jakie sa przeslanki powuzszego

    I czy sa inne niz:
    paragon u mamy
    gwarancja u mamy
    potwierdzenie platnosci kartą mamy

    > Faktur na prywatne zakupy w
    > sklepach nikt normalny nie bierze.

    Dziekuje. Okazalo sie, ze jestem nienormalny :]

    Wole fakture, bo nawet jak zgubie to ide poprosic o duplikat zanim
    zglosze usterke sprzetu ;]

    Ale to nic nie wnosi, bo ja nie o tym

    JA o tym, ze jakikolwiek dowod czegos, jest jakimkolwiek dowodem czegos.

    Brak zas dowodu czegos niczego nie przesadza.

  • 47. Data: 2013-03-14 16:07:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-14 14:57, Kris pisze:
> [...]
    sprawy wszyscy psy wieszali na komorniku a i Gowin już chciał kase zwracać. Okazało
    się jednak że akurat tam komornik nie zawinił.

    30 dni liczone jest od doręczenia pisma od komornika do "rzekomego"
    właściciela w piśmie JEST POUCZENIE co ewentualnie robić.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2013-03-14 17:05:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Nie zwykłego człowieka tylko dłużnika.

    przepraszam bardzo ale klient warsztatu któremu zajęto samochód nie jest
    cholernym dłużnikiem.

    jest ofiarą komornika

  • 49. Data: 2013-03-14 18:04:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W dniu czwartek, 14 marca 2013 17:05:34 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jest ofiarą komornika

    Póki co jeszcze mu auta nie sprzedali, sprawa się nie zakończyła.

  • 50. Data: 2013-03-14 19:52:58
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Póki co jeszcze mu auta nie sprzedali, sprawa się nie zakończyła.

    A moze uzywac swojego samochodu?