  • 1. Data: 2003-11-15 23:42:41
    Temat: komornik - PROŚBA O PORADĘ
    Od: rol<s...@p...onet.pl>

    1. Czy komornik jest zobowiązany doręczyć protokół z licytacji
    przeprowadzonej pod nieobecność właściciela?
    Jeśli tak, to w jakim terminie?
    W moim przypadku komornik jeszcze nie doręczył mi protokołu z
    licytacji przeprowadzonej pod czasu mojej nieobecności 03-10-2003r.
    (zostały popełnione nieprawydłowości, które nie mogę udowodnić bez
    protokołu).
    Jak mogę dochodzić swoich praw ?

    2. Czy komornik może "zakuć w kajdanki i odprowadzić" dłużnika z
    własnego gospodarstwa za pomocą pracowników agencji ochrony w
    momencie gdy dłużnik domaga się od niego protokołu z wcześniej
    przeprowadzonych czynności egzekucyjnych?
    Ponieważ "ochroniarze" po skucie mnie w kajdanki odwieżli mnie do
    policji gdzie zostałem zatrymany przez 27 godz.to złorzyłem zażalenie
    do Sądu Rejonowego za nie zasadne zatrzymanie. Sąd Rejonowy
    doręczył mi postanowienie, że nie uwzględnia zażalenia i uznaje
    zatrzymanie za zasadne. Na doręczeniu odpisu postanowienia
    sądowego przekreślono: "przysługuje prawo wniesienia zażalenia".
    Nadmieniam, że do tego Sądu złożyłem w dniu 12.09.2003r. skargę
    na czynności tego samego komornika i do dnia dzisiejszego jeszcze
    nie otrzymałem odpowiedzi a następne skargi złożone są od 03.11.03
    do Sądu Okręgowego ale dalej Sąd Rejonowy je prowadzi.

    Co mogę teraz zrobić ażeby bronić moje prawa?

    Mam zamiar napisać do Ministerstwa Sprawiedliwości ale nie wiem czy
    to ma jakiś sens i czy to pomoże ......

    Proszę bardzo o pomoc i serdecznie dziękuję.

    s...@p...onet.pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info