  • 1. Data: 2003-11-15 22:33:19
    Temat: rejkojmia
    Od: marzena<o...@o...pl>

    Proszę o pomoc!
    Sprzedałam dom i teraz mam problem ponieważz w domu tym po 2
    miesiącach od sprzedaży stała sie szkoda. Po ekspertyzie
    specjalisty wynika, że szkoda spowodowana jest nieprawidłowym
    wykonastwem ( o czym my wcześniej nic nie wiedziałam). Czy nowy
    nabywca ma podstawy do tego aby nas obciążać winą i pociągać
    nas do odpowoedzialności?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-11-15 23:13:11
    Temat: Re: rejkojmia
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>

> [...]
    > wykonastwem ( o czym my wcześniej nic nie wiedziałam). Czy nowy
    > nabywca ma podstawy do tego aby nas obciążać winą i pociągać
    a udzieliliscie gwarancji na dom?
    chyba nie
    rekojmia tyczy sprzedarzy konsumenckiej, a nie rynku wtornego

  • 3. Data: 2003-11-15 23:42:04
    Od: kam <X...@X...plX>

    xmarcel wrote:
    > rekojmia tyczy sprzedarzy konsumenckiej, a nie rynku wtornego

    Rękojmia nie dotyczy sprzedaży konsumenckiej, natomiast rynku wtórnego
    tak (chyba że została w umowie wyłączona).

    KG