  • 1. Data: 2003-11-15 22:29:44
    Temat: jakie mam prawo do mieszkania?
    Od: emka<m...@c...pl>

    Jestem matką samotnie wychowującą dziecko i mieszkam w
    mieszkaniu kwaterunkowym należącym do Gminy W-wa
    Bielany.Mieszkanie to było służbowo przyznane dziadkowi z Policji, po
    jedo śmierci przeszło na babcię. następnie po śmierci babci Policja
    chciała wyrzucić mnie z tego mieszkania, lecz drogą sądową
    uzyskałam prawo do wstąpienia w stosunek najmu. Tak więc będąc już
    głównym najemcą złożyłam papiery do Gminy o wykup. Gmina nie
    wyraża sprzeciwu ale wymaga pisemka ze zgodą z Policji. W tej
    sprawie złożyłam papiery do Policji lecz dostalam odmowę z
    uzasadnieniem, że nie mam żadnych praw do tego mieszkania, ze nie
    mogą się zrzec mieszkania na moją korzyść i jedynie mogę zamienić
    je na mniejsze-czyli z 36m2, dwa pokoje na kawalerkę.
    PYTANIE moje brzmi: czy ja mogę wykupić to mieszkanie i ewentualnie
    jak mam uzyskać zgodę z policji- czy jest ona wogóle potrzebna?

    -> http://usenet.pomocprawna.info