  • 11. Data: 2018-04-19 19:25:21
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-04-18 o 17:24, TomN pisze:

    >> Ale zauważ, że
    >> kobieta szła "na czerwonym".
    > Skad taki wniosek?

    Bo policjant był do niej plecami.

    >> Kilka pojazdów przed nią przejechało.
    > I co z tego?

    Czyli ona nie wbiegała przed nie, tylko czekała na "zielone".

    > ??? Tobie to sie mozg chyba wylacza -- slupki i "serwis sygnalizacji" stoi
    > na pasie drugim od prawej, wiec pieszy znajdowal sie na przejsciu dla
    > pieszych

    Moim zdaniem był poza jezdnią. Dopiero miał na nią zamiar wejść.

    > Skup sie na merytoryce -- nawet sie ciul nie przedstawil...

    To akurat chyba najmniejszy problem.

  • 12. Data: 2018-04-19 19:29:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-04-18 o 10:47, Michał Jankowski pisze:
> [...]
    DpMUYOx8

    > Przecież wszystko jest odwrotnie. Policjant straszy karą za to, że gość
    > NIE WJECHAŁ. A nie wjechał, bo szli piesi. Wg policjanta należało
    > pieszych rozjechać.

    Piesi stali i czekali na wejście na jezdnię z części wyłączonej z ruchu,
    a kierujący powinien był jechać. Oczywiście mógł się obawiać, że wejdą,
    ale tym tokiem rozumowania, jak masz zielone, a piesi czekają na
    czerwonym, to też możesz się zatrzymać, bo może ktoś wejdzie.

    Policjant akurat w kwestii kierowania ruchem, to nic złego nie zrobił.
    Ani pieszych nie widział, ani oni jego nie widzieli. Piesi też się
    dobrze zachowali dochodząc do końca wydzielonego z ruchu obszaru.

  • 13. Data: 2018-04-19 19:37:20
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Bo policjant był do niej plecami.

    Królu złoty, który policjant i w którym momencie?

    Podpowiem -- nie brnij, bo na filmie nie widać żadnego policjanta będącego
    plecami w do pieszych, którzy byli na drugim pasie jezdni...

    > Czyli ona nie wbiegała przed nie, tylko czekała na "zielone".

    > Moim zdaniem był poza jezdnią. Dopiero miał na nią zamiar wejść.

    Możesz mieć swoje zdanie, ale zauważ, że od jakiegos czasu jesteś mało
    wiarygodny, a zaklinanie rzeczywistości Ci w tym nie pomaga.

    > To akurat chyba najmniejszy problem.

    Ba, nie ma żadnego prawnego obowiązku podać prawdziwego nazwiska...

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2018-04-19 19:40:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Piesi stali i czekali na wejście na jezdnię z części wyłączonej z ruchu,

    Wy tam, kurde, macie jakiegoś speca do tworzenia takich wyjaśnień na
    wszystko? Piesi normalnie szli przejściem i już przeszli połowę jezdni.
    Pomysł, że postawienie pojazdu roboczego powoduje, że piesi przestali
    być na przejściu, jest tak absurdalny, że w ogóle nie wiem, jak to
    skomentować. Może jeszcze powiesz, że pieszym należy się mandat za
    wejście na 'część wyłączoną z ruchu'? Bądźże konsekwentny.

    Dobrze chociaż, że nie twierdzisz, że piesi mieli się stosować do
    poleceń policjanta. Piesi nie mieli żadnych szans zobaczyć policjanta
    (ani on ich).

    A nie, przepraszam:

    > Policjant akurat w kwestii kierowania ruchem, to nic złego nie zrobił.
    > Ani pieszych nie widział, ani oni jego nie widzieli.

    Policjant nie powinien w ogóle kierować ruchem w sytuacji, gdy nie widzi
    wszystkich uczestników ruchu (ani oni jego).

    MJ

  • 15. Data: 2018-04-19 19:52:37
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    DpMUYOx8

    > Piesi stali i czekali na wejście na jezdnię z części wyłączonej z ruchu,

    Proszę podaj podstawę prawną tej czynności (tj wyłączenia z ruchu kawałka
    przejścia dla pieszych!)

    I prosze skup się, piesi szli, tylko zostali zmuszeni do zatrzymania się

    > a kierujący powinien był jechać.

    Jechał, wolno, ale jechał, i trafił sie kulson...

    > Oczywiście mógł się obawiać, że wejdą,
    > ale tym tokiem rozumowania, jak masz zielone, a piesi czekają na
    > czerwonym, to też możesz się zatrzymać, bo może ktoś wejdzie.

    No patrz, masz obowiązek przed przejściem... Wiesz jaki?

    > Policjant akurat w kwestii kierowania ruchem, to nic złego nie zrobił.

    Znasz sie na kierowaniu ruchem na skrzyżowaniach? To może odpowiedz,
    dlaczego na filmie nie widac tamburmajora, a widać, ze kulson robi co chce,.
    bez koordynacji z drugim kulsonem, który akurat w okolicach przejscia na
    drodze poprzecznej operuje, "i też stoi plecami".

    > Ani pieszych nie widział, ani oni jego nie widzieli. Piesi też się
    > dobrze zachowali dochodząc do końca wydzielonego z ruchu obszaru.

    Kto i na jakiej podstawie prawnej "wydzielił obszar z ruchu"?

    Motasz sie Robert... Taki prikaz z góry masz? Daj sobie na rok albo dwa na
    wstrzymanie.

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2018-04-19 20:10:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo policjant był do niej plecami.

    Policjant był do niej za dostawczakiem. Czyli go nie było.

    > Moim zdaniem był poza jezdnią. Dopiero miał na nią zamiar wejść.

    Na szczęście jezdnia jest dość dobrze opisana w ustawie, więc masz tu
    niskie możliwości kombinowania.

    > To akurat chyba najmniejszy problem.

    Powiedziałbym że wręcz przeciwnie. Każdy może się pomylić, ale jak do
    tego dokłada elementarne braki w kulturze i przekonanie o własnej
    podmiotowosci wobec tych, którym ma służyć, to sam się prosi o kłopoty.

    Shrek.

  • 17. Data: 2018-04-19 20:12:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Policjant akurat w kwestii kierowania ruchem, to nic złego nie zrobił.
    > Ani pieszych nie widział, ani oni jego nie widzieli.

    Nie no. Wzorowo się wręcz zachował - wziął się za kierowanie ruchem bez
    widoczności. Wot małodiec! Medal powinien dostać.

  • 18. Data: 2018-04-20 00:48:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-04-18 o 19:40, Michal Jankowski pisze:

> [...]
    > skomentować. Może jeszcze powiesz, że pieszym należy się mandat za
    > wejście na 'część wyłączoną z ruchu'? Bądźże konsekwentny.

    Piesi mogą chodzić po części wyłączonej z ruchu pojazdów. Coś, jak chodnik.

    > Dobrze chociaż, że nie twierdzisz, że piesi mieli się stosować do
    > poleceń policjanta. Piesi nie mieli żadnych szans zobaczyć policjanta
    > (ani on ich).

    Ale się stosowali.

    > A nie, przepraszam:

    > Policjant nie powinien w ogóle kierować ruchem w sytuacji, gdy nie widzi
    > wszystkich uczestników ruchu (ani oni jego).

    Nie powinien, ale zdaje się, że nie było innego wyjścia.

  • 19. Data: 2018-04-20 00:50:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-04-18 o 19:52, TomN pisze:
    > Proszę podaj podstawę prawną tej czynności (tj wyłączenia z ruchu kawałka
    > przejścia dla pieszych!)

    Szukasz podstawy prawnej do postawienia słupka białoczerownego na
    jezdni? To szukaj. Mnie się nie chce.

  • 20. Data: 2018-04-20 00:52:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-04-18 o 19:37, TomN pisze:

    > Królu złoty, który policjant i w którym momencie?

    Wtym czasie, gdy jechały samochody przed filmującym.

    > Podpowiem -- nie brnij, bo na filmie nie widać żadnego policjanta będącego
    > plecami w do pieszych, którzy byli na drugim pasie jezdni...

    To przyjrzyj się.