  • 111. Data: 2018-04-23 07:14:24
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dla mnie nie jest. Gdzieś sobie stoi ktoś tyłem, 20m w bok, cos tam
    > robi, samochody przepuszcza. Co innego jakby to było prawie w lini
    > przejścia.

    Dlatego piszę, że jak robi to prawidłowo. Jakoś nigdy problemów z tym
    nie miałem.

    Shrek

  • 112. Data: 2018-04-23 07:17:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ty się sam mieszasz. Przejście jest między wysepką, a wysepką. Tam,
    > gdzie stała kobieta jest wysepka.

    NIech ci będzie wysepka. Z wysepki nie ma jak dojrzeć kulsona, bbo go
    samochód zasłania. Zgodnie z ustawą znaki, światła, kierujący ruchem
    obowiązują ją znaki i zasady ogólne, bo światła nie działają a kulsona
    nie ma. W tym momencie bardzo ładnie weszła na jezdnie upewniając się,
    że kierowca zahamuje. Kierowca ją przepuścił bo niby co miał zrobić.
    Gdzie tu widzisz winę uczesników ruchu?

    Shrek

  • 113. Data: 2018-04-23 07:21:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pobrzdąkać sobie musiał, ale już z tego w jakim stylu uderzył do
    > kierowcy, wynika, że nie miał zamiar go niczym karać, a raczej się
    > zdziebko odpowietrzyć.
    >
    > Taka przynajmniej moja diagnoza :)

    I pewnie trafna, tylko raz jak ktoś musi spuszczać z siebie
    nieregulaminowo powietrze, to moze nie bardzo się nadaje. Kierowanie
    ruchem to nie jest najbardziej stresująca czynnością jaka może się
    funkcjonariuszowi drogówki przytrafić. Ponado ciekawe czy wogóle się
    kapną, że nie bardzo moze mieć pretensję do babki, bo się zwyczajnie nie
    widzieli?

    Shrek

  • 114. Data: 2018-04-23 08:34:07
    Od: Kviat

    > Oni byli poza przejściem.

    Nie. Nie byli. Byli na przejściu i omijali stojący na przejściu samochód.
    Gdyby przejście było wyłączono z ruchu, to zasłoniliby znaki D-6
    informujące kierowcę o przejściu (czasem znaki na szybko "przekreśla
    się" taśmą) oraz uniemożliwiliby pieszym wejście na to przejście.

    A gdyby trafił się wyjątkowo mało inteligentny pieszy i pomimo tych
    barier, zapór, zasieków z drutu kolczastego, pola minowego i dywizji
    czołgów przed przejściem, jednak na te pasy wlazł (a tym bardziej
    kobieta z wózkiem), to nadal uważam, że kierowca miał _obowiązek_
    zwolnić i zachować szczególną ostrożność, a nawet się zatrzymać.
    Kobieta z wózkiem nie stała na chodniku przy krawężniku. Stała z wózkiem
    na środku jezdni. I żaden stojący przed i za przejściem plastikowy
    słupek faktu tego nie zmienią.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 115. Data: 2018-04-23 08:55:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Uważam, że jeślin część jezdni jest wydzielona z ruchu pojazdów (tutaj
    > słupkami i pojazdem serwisowym), to pieszy na jednię wchodzi dopiero w
    > chwili, gdy opuszcza tę wydzieloną część. A nie w chwili, gdy przekracza
    > krawężnik.

    tia, kolega zatrzymał sie na przygotowywanym do remontu pasie ruchu,
    wyłączonym, z ruchu, bo zauważył, że dzwoni telefon, a zapomniał zabrać
    zestawu głośnomówiącego, odebrał i dostał mandat za rozmowę w czasie
    jazdy. Policjant tłumaczył, że nie ma znaczenia, że pas jest wyłączony z
    ruchu...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 116. Data: 2018-04-23 09:25:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > pieszych, co ostrzeżenia pozostały6ch przed zagrożeniem. Zarówno
    > policjanta (ten pieszych nie miał prawa widzieć, ale to mniejszy
    > problem),

    no właśnie... skoro nie miał prawa widzieć tych pieszych, to chyba
    jednak był źle ustawiony do kierowania ruchem, a przynajmniej nei
    powinien robić tego sam bez wsparcia drugiego, który miałby szansę
    widzieć i koordynowałby?

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 117. Data: 2018-04-23 12:14:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A można było po nim przejść?

    Z filmiku wynika że można nim było nawet wózek z dzieckiem przeprowadzić.

    To nie była wysepka.

    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2018-04-23 20:26:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2018 o 21:30, Shrek pisze:
    > Zaraz wpadną na pomysł zakazania kamerek;)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=8T8
    DpMUYOx8

    Wygląda na to, że jednak trafiło tym razem na inteligentniejszego rzecznika:

    "Oceniamy ją (reakcję policjanta - red.) jako nieadekwatną do sytuacji.
    Również sposób przekazania uwagi kierującemu był niestosowny -
    skomentował dla wp.tv nadkom. Adam Szeląg. Rzecznik Komendanta
    Miejskiego Policji w Rzeszowie tłumaczył jednak, że wielu kierowców i
    pieszych nie rozpoznaje sygnałów kierujących ruchem. - To może częściowo
    tłumaczyć reakcję policjanta - napisał Szeląg. Rzecznik zwrócił też
    uwagę, że kobiety wyszły na pasy w momencie, kiedy policjant stał
    bokiem, więc mógł nie widzieć całej sytuacji. - Wydaje się, że źle ją
    ocenił i niesłusznie obarczył winą kierowcę - podsumował nadkomisarz."

    Czyli jednak wina policjanta.

    Shrek