  • 101. Data: 2018-04-22 23:05:40
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-04-18 o 22:54, Shrek pisze:

    > Czyli jak zaparkuję, to nie można mnie ukarać za parkowanie na
    > przejściu, bo skoro się nie da przejść to nie jest już przejście:P LOL.

    Przejście jest nadal, tylko przejść się nie da.

  • 102. Data: 2018-04-22 23:08:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-04-18 o 23:02, Shrek pisze:

    > Się w końcu zdecyduj. Było przejście czy nie, bo sam się mieszasz?

    Ty się sam mieszasz. Przejście jest między wysepką, a wysepką. Tam,
    gdzie stała kobieta jest wysepka.

    Resztę Twoich wynurzeń pominę, bo znudziło mi się leczenie Twoich fobii.
    Od tego są odpowiedni specjaliści.

  • 103. Data: 2018-04-23 02:20:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Od razu usiłowanie - nawet bloczka nie wyciągnął:) A mógł paralizator.

    On się zesrywał aby to skrzyżowanie jako tako opanować i się zwyczajnie
    wk.., że tamten mu babę przepuścił. Jakby chciał cokolwiek formalnego
    zrobić to jestem przekonany w pierwszej kolejności rzuciłby się na tę babę.
    Ale do tego musiłaby opuścić swój punkt, czego zrobic nie chciał, bo
    starał się nad tym bajzlem zapanować.

    Pobrzdąkać sobie musiał, ale już z tego w jakim stylu uderzył do
    kierowcy, wynika, że nie miał zamiar go niczym karać, a raczej się
    zdziebko odpowietrzyć.

    Taka przynajmniej moja diagnoza :)

    --
    Marcin

  • 104. Data: 2018-04-23 02:26:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-21, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Bez policjanta po prostu by tam się wszyscy przepychali i kolizja byłaby
    > tylko kwestią statystyki.

    Bo to powinno wyglądać tak, ze jak sie improwizuje aby pomóc to się nie
    dopindala do kierowcy, który zrobił tylko to co większość normalnych
    osób by zrobiła. To po prawdzie taka sama improwizacja jak ta
    policjanta.

    --
    Marcin

  • 105. Data: 2018-04-23 02:37:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A można było po nim przejść?

    Ale po co analizowac to pod kątem "delegalizacji" przejścia? Bardziej
    właściwe jest MZ pytanie, czy pieszy powinien wejść na przejście, którym
    się nie da przejść.

    Per analogia, jakby ten wóz stał na jezdni i blokował jedyny pas ruchu,
    żadnych pachołków, znaków, to czy można by było ominąć go, po chodniku?
    Trawniku? Pasie ruchu (przeciwny kierunek) z linia podwójną ciągłą?

    --
    Marcin

  • 106. Data: 2018-04-23 02:40:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wiedza nie jest powszechana może, ale jak policjant prawidłowo kieruje
    > ruchem, to jest to tak intuicyjne, że nie trzeba się tego specjalnie uczyć.

    Dla mnie nie jest. Gdzieś sobie stoi ktoś tyłem, 20m w bok, cos tam
    robi, samochody przepuszcza. Co innego jakby to było prawie w lini
    przejścia.

    --
    Marcin

  • 107. Data: 2018-04-23 03:18:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No ale często ten punkt widzenia jest tak absurdalny, że ciężko żeby nie
    > dorobił się łatki kusona, broniącego kolegów w praktycznie każdej, nawet
    > najgłupszej sytuacji, mimo że wielu mu zwraca uwagę, że tłumaczenia u
    > Bareii to była komedia a nie na serio.

    Ale to Twoje subiektywne odczucie.

    > To może należy się zastanowić, dlaczego ludzie odbierają policję jako
    > brzydkich kulsonów i czy nie jest to spowodowane właśnie takimi
    > tłumaczeniami zarówno Robertów jak i co gorsza rzeczników prasowych.
    > Obraz policji, której jedynym celem jest wyrabianie statystyki i w
    > której pomysł, że być moze to policjant jest dla obywateli budzi nerwowe
    > reakcje nie bierze się znikąd.

    Nie musimy się zastanawiać, bo wiadomo, że policjanci dokładają sie do
    problemu jak chocby ten dyskutowany na skrzyżowaniu, ale to przeciez nie
    oznacza, że jakas argumentacja jest z założenia do dupy tylko dlatego,
    ze nam sie nie podoba a druga osoba jest policjantem.

    No zobacz np. tę dyskusję, w sumie rzecz sprowadza się do szczegółowego
    roztrząsania czy baba mogła wejść na te pasy. To jest dyskusyjne. A jak
    sie to drąży na poziomie, wysepka, srepka, widziała, nie widziała, to
    czesto mozna sie otrzeć o absurdy. Ale w dyskusji można sobie różnie
    argumentować. Ty to odbierasz jako bronienie policjanta na siłę, ja jako
    argumentacje na potrzeby dyskusji. W ogóle nie odczuwam, aby Robert tego
    policjanta jakoś specjalnie bronił, a jeśli już, to jedynie, ze jakies
    tam powody mogły byc, że się przyebał.

    --
    Marcin

  • 108. Data: 2018-04-23 07:08:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale to Twoje subiektywne odczucie.

    Odczucia są zawsze subiektywne. Nie ja jeden mu zwracałem uwagę, że
    swoimi poglądami nawiązuje do najlepszej tradycji dowcipów o
    milicjantach i przynosi szkodę formacji w której służy.

> [...]
    > oznacza, że jakas argumentacja jest z założenia do dupy tylko dlatego,
    > ze nam sie nie podoba a druga osoba jest policjantem.

    Oczywiście, że nie - argumentacja jesz z dupy bo jest z dupy. A to że
    osoba takie idiotyczne argumenty wytaczająca jest policjantem, powoduje,
    że potem policja ma opinię jaką ma.

    > No zobacz np. tę dyskusję, w sumie rzecz sprowadza się do szczegółowego
    > roztrząsania czy baba mogła wejść na te pasy. To jest dyskusyjne.

    Niespecjalnie jest dyskusyjne. Kulsona z założenia nie widać, bo się tak
    ustawił, więc czemu miaby nie wejść skoro nie "wtargiwiwuje"? Ponadto
    dyskusje nie zaczęła się od tego czy mogła wejść, a co zrobił kuslon.

    > A jak
    > sie to drąży na poziomie, wysepka, srepka, widziała, nie widziała, to
    > czesto mozna sie otrzeć o absurdy.

    To może lepiej się nie obcierać, tylko przyznać że kulson dał dupy. A
    jak się ktoś obciera o absurdy szukając usprawiedliwienia dla kulsona,
    to niech nie ma pretensji, że przylgnie do niego latka broniącego
    kolegów w każdy, nawet najbardziej absurdalny sposób.

> [...]
    > argumentacje na potrzeby dyskusji. W ogóle nie odczuwam, aby Robert tego
    > policjanta jakoś specjalnie bronił, a jeśli już, to jedynie, ze jakies

    Tak jak napisałeś to jest twoje subietktywne odczucie.

    Ale sprawa jest prostsza - ktoś w tej sytuacji dał dupy więc napisz kto.

    Kulson,
    Piesza,
    Kierowca.

    Shrek

  • 109. Data: 2018-04-23 07:11:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przejście jest nadal, tylko przejść się nie da.

    Jak się nie da, skoro się da? Zresztą sam twierdziłeś, że zastawiony
    kawałek to nie przejście, więc...

    Shrek

  • 110. Data: 2018-04-23 07:13:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Per analogia, jakby ten wóz stał na jezdni i blokował jedyny pas ruchu,
    > żadnych pachołków, znaków, to czy można by było ominąć go, po chodniku?
    > Trawniku? Pasie ruchu (przeciwny kierunek) z linia podwójną ciągłą?

    Dobre pytanie. Ja omijam przez podwójną ciągłą. A ty?

    Shrek