  • 1. Data: 2003-05-09 18:43:38
    Temat: koledzy...
    Od: Dj Gippo <d...@N...satfilm.net.pl>

    witam
    mam taki problem
    " koledzy " zrobili o mnie stronke anty
    dali na niej moje fotki bez mojego pozwolenia.....informacje o mnie..
    takze bez mojej wiedzy...
    napisali nazwisko - ktorego nigdy w necie nie publikuje.....telefon
    komorkowy i inne informacje
    nie dalem pozwolenia na wykorzystanie czegokolwiek..stronka byla o mnie
    bez mojej wiedzy.....
    siedzi na darmowym serwerze wp.pl
    co moge zrobic w takiej sytuacji...zglosic ja gdzies...napisac z prosba
    do wp.pl zeby ja usuneli...i namierzyli osobe po ip ??
    pomozcie co mam zrobic
    moja stronka prywatna : www.djgippo.prv.pl
    stronka anty Dj Gippo - czyli anty ja ... gdzie jestem totalnie
    osmieszony i 99% info nie jest prawda www.nadwaga.prv.pl

    prosze o porade co mam zrobic w takiej sytuacji...

    pozdro
    Dj Gippo
    www.djgippo.prv.pl
    d...@N...satfilm.net.pl <- przy odpisywaniu wywalic NOSPAM

  • 2. Data: 2003-05-09 19:07:17
    Od: Artur <a...@j...net>

    Sadze, ze wyjsciem bylo by napisanie do WP (a...@w...pl) e-mail'a
    zawierajacego to co tu napisales. Powinni zareagowac na to i usunac
    strone i konto.
    Mozesz oczywiscie probowac dochodzic swoich praw na drodze sadowej lecz
    przyklady z zycia ucza, ze nie na wiele sie to zdaje. Niejaki Arnold
    Buzdygan z Wroclawia (znany w usenecie pod pseudonimami "astec sa" lub
    "elita.pl") od lat publikuje w internecie (w tym i na stronach www)
    klamliwe informacje o roznych ludziach, ktorzy mu "podpadli" lub
    publicznie okresla mianem "kryminalisty" ludzi, ktorzy nie kwalifikuja
    sie do bycia okreslanymi w ten sposob. Pienienie sie w takim wypadku nie
    jest najlepsza metoda, ale to tylko moje zdanie.

    A.

  • 3. Data: 2003-05-09 20:06:05
    Temat: Re: koledzy...
    Od: Dj Gippo <d...@N...satfilm.net.pl>

> [...]