  • 1. Data: 2003-05-09 17:58:27
    Temat: Pobicie i konsekwencje
    Od: v <v...@w...pl>

    Witam
    Moj 23 letni Brat ,na dyskotece uderzyl kolesia z bani (z glowki) za
    to ze kopal jakiegos chlopaka. Nastawiali kolesiowi w szpitalu.
    Po dwoch tygodniach koles dzwoni do niego (niewiem skad ma telefon)
    i mowi ze chce sie z nim spotkac, pewnie chodzi o kase a brat pusty
    jak dzban , a jesli nie spotka sie znim to zaklada mu sprawe w
    sadzie. Brat nie jest karany ani notowany na policji , zdarzylo mu
    sie to pierwszy raz bo byl lykniety.
    Mam pytanie jesli dojdzie do sprawy a koles bedzie mial swiadkow to
    czy ja brat przegra , jesli tak to jaka mu dowala kare ?
    Brat chodzi do szkoly ochroniarskiej i jesli bedzie karany to nici z
    Licencji Pracownika Ochrony , darmo wywalana kasa na szkole.
    Napiszcie co mam bratu doradzic :-)
    Dzieki z gory

  • 2. Data: 2003-05-09 19:20:50
    Temat: Re: Pobicie i konsekwencje
    Od: "HamSter" <d...@p...onet.pl>

    >Napiszcie co mam bratu doradzic :-)
    >Dzieki z gory

    Sciagnij dres/

    H.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-05-09 19:54:05
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "HamSter" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sciagnij dres/

    ale najpierw złoty łańcuch...(ortalionik mógłby sie potargać)

  • 4. Data: 2003-05-09 19:56:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie znam szczegółów, ale ja bym trzymał się obrony koniecznej. Brat chciał
    tamtego obezwładnić w obronie kopanego. Jeśli można jakoś namierzyć tego
    kopanego, to dobrze, by złożył zawiadomienie o pobiciu. To może pomóc pod
    warunkiem, że zostanie dokonane przed złożenie zawiadomieniem przez tamtego.
    Co do alkoholu, to bym się nie przyznawał. Teraz, to raczej trudno będzie
    określić, czy brat by trzeźwy, czy pijany. Pozostaje sprawa współmierności
    środków obrony do ataku. Tamten kopał leżącego. But został kiedyś uznany
    przez Sąd Najwyższy za narzędzie niebezpieczne. To nie jest wiążące we
    wszystkich sprawach, ale w każdym razie kopanie leżącego na ziemi człowieka
    zawsze stwarza zagrożenie dla życia kopanego. To duży plus. Musicie wymyślić
    jakieś wiarygodne wytłumaczenie, czemu nie mógł tamtego gościa po prostu
    obezwładnić i musiał od razu łamać mu nos. Trochę za mało znam szczegółów,
    by coś więcej napisać.

  • 5. Data: 2003-05-09 20:22:25
    Od: "grzegorz" <s...@s...pl>

    ten twoj brat nie jest zbyt inteligenty jak wali ludzi z bani nawet w
    obronie drugiego w co watpie

  • 6. Data: 2003-05-10 02:00:43
    Od: "Jolanta Górny" <j...@x...wp.pl>

> [...]
    > Brat chodzi do szkoly ochroniarskiej i jesli bedzie karany to nici z
    > Licencji Pracownika Ochrony , darmo wywalana kasa na szkole.
    1.Żadnych spotkań i układów pozasądowych.To tylko
    pogorszy całą kwestię.
    2.W sądzie poszkodowany prawie na pewno będzie
    musiał mieć świadectwo obdukcji lekarskiej z tego dnia.
    Wątpię,aby miał.
    3.Jeśli brat zostanie oskarżony niech żąda adwokata
    z urzędu.Nie zaszkodzi a przydać zawsze się może.
    4.Póki wyrok się nie uprawomocni nie ma przebieg
    sprawy żadnego wpływu na jego licencję ochroniarza.
    5.Kto powiedział,że brat nie może przedstawić świadków,
    na to,że stanął w obronie słabszego?Np.Ciebie.
    6.Radzę nie afiszować się z faktem,że incydent miał
    miejsce pod wpływem alkoholu.

  • 7. Data: 2003-05-10 02:24:09
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    v <v...@w...pl> wrote in news:b9gq8q$dht$1@nemesis.news.tpi.pl

    > uderzyl kolesia z bani (z glowki) [...] a pusty jak dzban

    tu sie zgodze

    > zdarzylo mu sie to pierwszy raz bo byl lykniety.

    no tak, to wszystko usprawiedliwia.

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 8. Data: 2003-05-10 13:51:17
    Od: "andy" <a...@g...pl>

    witam

    na miejscu brata bym sie powiesil i uciekl w ten sposob przed
    odpowiedzialnoscia

    jedyna szansa to swiadkowie ktorzy powiedza ze brat wystapil w obronie
    bitego
    ale swiadkow tak odwaznych w takiej grupie to on nie znajdzie

    andy