    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@j...net>
    Subject: koledzy...
    Sender: Artur <a...@j...net>
    Date: Fri, 9 May 2003 21:07:17 +0200

    > From: Dj Gippo [mailto:d...@N...satfilm.net.pl]
    > Posted At: Friday, May 09, 2003 8:44 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: koledzy...
    > Subject: koledzy...
    >

    > witam
    > mam taki problem
    > prosze o porade co mam zrobic w takiej sytuacji...

    Sadze, ze wyjsciem bylo by napisanie do WP (a...@w...pl) e-mail'a
    zawierajacego to co tu napisales. Powinni zareagowac na to i usunac
    strone i konto.
    Mozesz oczywiscie probowac dochodzic swoich praw na drodze sadowej lecz
    przyklady z zycia ucza, ze nie na wiele sie to zdaje. Niejaki Arnold
    Buzdygan z Wroclawia (znany w usenecie pod pseudonimami "astec sa" lub
    "elita.pl") od lat publikuje w internecie (w tym i na stronach www)
    klamliwe informacje o roznych ludziach, ktorzy mu "podpadli" lub
    publicznie okresla mianem "kryminalisty" ludzi, ktorzy nie kwalifikuja
    sie do bycia okreslanymi w ten sposob. Pienienie sie w takim wypadku nie
    jest najlepsza metoda, ale to tylko moje zdanie.

    A.