  • 1. Data: 2003-05-09 17:18:05
    Temat: Przepisy dotyczące wynajmowania mieszkania.
    Od: "AR" <...@...pl>

    Gdzie można znaleźć takie przepisy? Interesują mnie prawa i obowiązki
    włąściciela mieszkania i wynajmujących.
    pzdr

  • 2. Data: 2003-05-10 01:46:37
    Temat: Re: Przepisy dotyczące wynajmowania mieszkania.
    Od: "Jolanta Górny" <j...@x...wp.pl>

  • 3. Data: 2003-05-10 15:40:41
    Temat: Odp: Przepisy dotyczące wynajmowania mieszkania.
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Jolanta Górny <j...@x...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9il89$doq$2...@n...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "AR" <...@...pl> napisał w wiadomości

    Aaaaaargh! Kobieto - 3 posty i 3 fatalne byki!!! Daj sobie na razie spokoj,
    poucz sie troche i potem sie udzielaj! Kazdy ma prawo popelnic blad, ale to
    juz jest skandal!

    A co do meritum, to najwazniejsza jest tu ( fatalna i glupia swoja
    droga -jak wszystko komunistycznym rodowodzie ) Ustawa ( z 21 sierpnia 2001
    r.) o ochronie praw lokatorow[...]. Dopiero w kwestiach nia nie
    uregulowanych stosuje sie Kodeks cywilny.

    Depi.

  • 4. Data: 2003-05-10 16:41:47
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:
    > Aaaaaargh! Kobieto - 3 posty i 3 fatalne byki!!! Daj sobie na razie spokoj,
    > poucz sie troche i potem sie udzielaj! Kazdy ma prawo popelnic blad, ale to
    > juz jest skandal!

    Jeszcze Ci nie przeszło? ;)

> [...]
    > r.) o ochronie praw lokatorow[...]. Dopiero w kwestiach nia nie
    > uregulowanych stosuje sie Kodeks cywilny.

    Zaraz, jakim komunistycznym???

    KG

  • 5. Data: 2003-05-10 18:06:12
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > Jeszcze Ci nie przeszło? ;)

    He he - przeszlo, ale wrocilo :-))) wiesz - wpadam po jakims czasie
    nieobecnosci na grupe, patrze na 3 koejne posty nowej hiperaktywnej
    aktywistki i w kazdym jakis kwiatek, to mnie trafilo. Ale pracuje nad soba
    ;-)))

    > Zaraz, jakim komunistycznym???

    No jezusicku, jak to - jakim? Jak ktos dratycznie ogranicza cudza wlasnosc
    i wolnosc ) aby, niby, chronic biednych maluczkich, to to jest jakistam
    odprysk ideologii lewicowej, ktorej najpelniejsza forma byl komuznizm.
    Oczywiscie stad sie bierze tego typu myslenie, bo sama ustawa to typowoa
    kielbaska dla wyborcow, a jej uchwalaczy raczej nie posadzam o jakies
    szczytne idealy spoleczne.

    Depi.