  • 1. Data: 2003-03-02 09:43:21
    Temat: kodeksy
    Od: "ESob" <p...@i...pl>

    Bardzo bym prosił o podanie strony internetowej z któerj mógłbym
    ściągnąć Kodeks Cywilny , Kodeks Postępowania Cywilnego. Jestem 9 lat po
    rozwodzie a nie dokonano jeszcze podziału majątku. Chciałbym się za to
    zabrać..
    Pozdrawiam !!
    --
    ESob

  • 2. Data: 2003-03-02 10:45:42
    Temat: Re: kodeksy
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    www.prawo.lex.pl

  • 3. Data: 2003-03-02 18:41:33
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    http://www.rp.pl/prawo/prawo_kodeksy.html

  • 4. Data: 2003-03-02 23:32:24
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    ESob <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > ściągnąć Kodeks Cywilny , Kodeks Postępowania Cywilnego. Jestem 9 lat po
    > rozwodzie a nie dokonano jeszcze podziału majątku. Chciałbym się za to

    Radzę zacząć lekturę od przepisów Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego...

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys

  • 5. Data: 2003-03-03 12:22:50
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>