  • 1. Data: 2003-03-02 07:41:45
    Temat: druga praca ?
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Pracuje obecnie w jednostce budzetowej w administracji państwowej, jestem
    pracownikiem służby cywilnej. Czy musz mieć pozwolenie od mojego szefa na
    podjęcie drugiej pracy - która nie bedzie kolidowała z pracą obecną ?
    Jakie przepisy to normują ? (Może regulamin pracy?)
    rafi

  • 2. Data: 2003-03-03 16:31:36
    Temat: Re: druga praca ?
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "rafi" <z...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podjęcie drugiej pracy - która nie bedzie kolidowała z pracą obecną ?
    > Jakie przepisy to normują ? (Może regulamin pracy?)

    USTAWA o służbie cywilnej