  • 11. Data: 2016-06-27 11:25:13
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.06.2016 10:46, Kris wrote:
    > Dlatego zapytałem czy teraz tak zaczęli dzwonić czy może dzwonili wcześniej zanim
    autor wątku zamieszkał.

    A co za różnica w zasadzie. Jak pierwszy się wprowadzę, to znaczy że
    moge wystawić głośniki na okno i napierdalać w weekendy jakieś łomoty?

    Shrek

  • 12. Data: 2016-06-27 11:32:02
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-06-26, kriters <k...@o...pl> wrote:

    > Czy z tymi hałaśliwymi skurwysynami da się jakoś walczyć ?
    >
    > [...]
    >
    > Ma ktoś jakieś pomysły ?

    Zatyczki do uszu polecam :)
    Najszybsze i najtańsze rozwiązanie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 13. Data: 2016-06-27 12:08:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 11:25:12 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > A co za różnica w zasadzie. Jak pierwszy się wprowadzę, to znaczy że
    > moge wystawić głośniki na okno i napierdalać w weekendy jakieś łomoty?
    Kupić mieszkanie obok kościoła(gdzie dzwony biły pewnie od lat i bić będą nadal) a
    później narzekać że dzwony biją to podobnie jak kupić tańsza działkę obok lotniska a
    potem protesty organizować że samoloty latają.

  • 14. Data: 2016-06-27 12:34:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kriters" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czy z tymi hałaśliwymi skurwysynami da się jakoś walczyć ? Od 6:30
    >nie słysze niczego
    >oprócz tego napierdalania tego gówna z każdej strony. Myśle czy nie
    >zacząć od jakiegoś
    >pisma od kancelarii prawnej. Raczej nie mogę liczyć na zebranie
    >większej grupy ludzi
    >bo tu głównie stare dewotki a reszta nie będzie miała odwagi się
    >wychylić.
    >Ma ktoś jakieś pomysły ?
    >PS. Darujcie sobie pierdolenie typu "wyprowadź się do dżungli".

    Zglos do strazy miejskiej zaklocenie spokoju.
    Potem mozesz na policje.

    A potem pozostaje buntowanie mieszkancow, ze jak to - kosciol jest,
    dzwony sa, plebania jest - wiec na co ksiadz jeszcze pieniadze zbiera
    ?

    J.

  • 15. Data: 2016-06-27 13:30:47
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 27 Jun 2016 11:19:56 +0200
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Mam doświadczenie.
    > Po miesiącu z radością wróci pod kościół lub wyprowadzi kozę.

    No to opowiadaj jak Ci z tą kozą było ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 16. Data: 2016-06-27 14:33:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.06.2016 12:08, Kris wrote:

    > Kupić mieszkanie obok kościoła(gdzie dzwony biły pewnie od lat i bić będą nadal) a
    później narzekać że dzwony biją to podobnie jak kupić tańsza działkę obok lotniska a
    potem protesty organizować że samoloty latają.

    Nie, nie podobnie. Lotnisko musi hałasować z zasady, i co więcej stara
    się to ograniczyć. Jak się nie daje, to ustanawia się strefy
    ograniczonego użytkowania. Kościół nie musi hałasować, nie robi nic,
    żeby ten hałas ograniczyć i co więcej chce za to kasę.

    To jeszcze raz - ja się wprowadziłem pierwszy. Mam prawo napierdalać
    łomoty przez cały weekend, bo przecież byłem pierwszy?

    Shrek

  • 17. Data: 2016-06-27 15:06:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 14:33:45 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > się to ograniczyć. Jak się nie daje, to ustanawia się strefy
    > ograniczonego użytkowania. Kościół nie musi hałasować, nie robi nic,
    A mimo tego ludziska protestują
    > i co więcej chce za to kasę.
    Odemnie nikt nie chce a z okna sypialni 3 wieże kościelne widzę.

    > To jeszcze raz - ja się wprowadziłem pierwszy. Mam prawo napierdalać
    > łomoty przez cały weekend, bo przecież byłem pierwszy?
    Jak wybudujesz "legalnie" chlewnię np a ktoś za płotem tej chlewni kupi za rok
    działkę i postawi dom to nie bardzo możne narzekać na smród
    Człowiek szuka mieszkania, znajduje takie 100m od wieży kościelnej, kupuje to raczej
    zdziwiony nie powinien być ze dzwony słyszy.
    Są jeszcze w Polsce miejsca gdzie dzwony nie przeszkadzają

  • 18. Data: 2016-06-27 15:46:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.06.2016 15:06, Kris wrote:

    > Jak wybudujesz "legalnie" chlewnię np a ktoś za płotem tej chlewni kupi za rok
    działkę i postawi dom to nie bardzo możne narzekać na smród

    W zasadzie to może.

    > Człowiek szuka mieszkania, znajduje takie 100m od wieży kościelnej, kupuje to
    raczej zdziwiony nie powinien być ze dzwony słyszy.

    A jak człowiek w bloku kupi mieszkanie, to może narzekać, że mu sąsiad
    muzyką napierdala cały weekend, czy nie bo skoro kupił w bloku...

    I przestań porównywać przemysł i transport, gdzie hałas jest niemożliwy
    do usunięcia, ale się go próbuje ograniczyć, do kościoła, gdzie hałas
    nijak konieczny do "procesu technologicznego" nie jest, ale specjalnie
    się go dodaje. Inne kategorie.

    Shrek

  • 19. Data: 2016-06-27 16:27:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 14:33, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > To jeszcze raz - ja się wprowadziłem pierwszy. Mam prawo napierdalać
    > łomoty przez cały weekend, bo przecież byłem pierwszy?

    Kazus pierwszości jest niefortunny. W rzeczywistości chodzi o
    uzasadniony hałas *oraz* o to, że był on pierwszy.

    Co do zasady dzwonienie w dzwony ma swoje uzasadnienie, a twoje
    łomotanie w łomoty nie. Jak zarejestrujesz swoją religię, to wówczas
    będziemy gadać inaczej :)

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2016-06-27 16:29:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 15:06, Kris pisze:

> [...]
    raczej zdziwiony nie powinien być ze dzwony słyszy.
    > Są jeszcze w Polsce miejsca gdzie dzwony nie przeszkadzają

    I żeby nie było, że tylko kościół - władza samorządowa na warszawskiej
    Woli też wygrywa publicznie swoje melodie z ratusza ;)

    --
    Liwiusz