  • 1. Data: 2004-04-04 01:00:24
    Temat: jak przekonac sad ze potrzebuje adwokata z urzedu??
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    Jestem studentem i chodzi o sprawe o zachowek, nie rozumiem zawilosci takich
    spraw i boje sie ze moge sobie nie poradzic.. sad napisal mi w pismie, ze
    moj wniosek byl na tyle dobrze napisany ze powinienem sobie poradzic.. ja
    tak nie sadze.. jak sie odwolac od takiej decyzji???

    pozmozcie prosze
    z gory dzieki pozdrawiam kolin

  • 2. Data: 2004-04-04 11:42:42
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "kolin82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moj wniosek byl na tyle dobrze napisany ze powinienem sobie poradzic.. ja
    > tak nie sadze.. jak sie odwolac od takiej decyzji???

    Przykro ale musze stwierdzić, że samodzielne pisanie pism sądowych ( równiez
    procesowych) według dostepnych wzorów, jak również według wzorów
    prezentownych nagrupach dyskusyjnych powoduje, że sądy podejmują takie
    decyzje.
    Sa dwa rozwiązania:
    - pisać samemu,
    - zlecic prawnikowi prowadzenie sprawy.