  • 1. Data: 2004-04-03 19:14:03
    Temat: soczewki kontaktowe a prawo jazdy
    Od: "Bazik" <b...@o...pl>

    Jesli w prawie jazdy jest zapis o obowiazku noszenia okularow to czy moge miec
    zalozone soczewki kontaktowe??? Jak interpretuje to Policja???

  • 2. Data: 2004-04-04 13:19:54
    Temat: Re: soczewki kontaktowe a prawo jazdy
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Bazik" <b...@o...pl> napisał:

    >Jak interpretuje to Policja???
    Nie można generalizować - jeden policjant uwierzy, że masz
    interpretują, że to przecież to samo, drugi nie, a trzeci będzie
    twardo obstawał przy okularach.
    Jeśli chcesz nosić soczewki, to trzeba zmienić kod w PJ
    z 01.01 - okulary, na 01.02 soczewki kontaktowe, a okulary zawsze
    możesz nosić, bo zabronione nie jest.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2004-04-04 19:26:09
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > Jeśli chcesz nosić soczewki, to trzeba zmienić kod w PJ
    > z 01.01 - okulary, na 01.02 soczewki kontaktowe, a okulary zawsze

    Policja nie interpretuje, Policja wyuczy sie na pamiec jednego zdania
    i przy kazdej okazji sprobuje wyludzic kilka groszy przekrecajac je. :-)

  • 4. Data: 2004-04-05 07:08:33
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bazik wrote:

    > Jesli w prawie jazdy jest zapis o obowiazku noszenia okularow to czy
    > moge miec zalozone soczewki kontaktowe??? Jak interpretuje to
    > Policja???

    - Panie, pan masz napisane w PJ że musisz miec okulary!
    - ale ja mam kontakty!
    - G... mnie obchodzi kogo pan zna! Niech mnie pan koneksjami nie
    straszy, bo panu pałą przywalę!

    ;-)))

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-04-05 07:21:47
    Od: "szulik" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Bazik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli w prawie jazdy jest zapis o obowiazku noszenia okularow to czy moge
    miec
    > zalozone soczewki kontaktowe??? Jak interpretuje to Policja???

    A nie jest napisane przypadkiem tak, ze "prowadzic w SZKLACH KOREKCYJNYCH"?
    Ja w starym prawku tak mialam (a jezdze w soczewkach kontaktowych).
    Dodam jeszcze, ze w nowych dokumentach nie ma nic na ten temat..Nie ma
    rubryczki :)

    Ewa

  • 6. Data: 2004-04-05 08:12:54
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "szulik" <e...@g...pl> napisał:

    >Dodam jeszcze, ze w nowych dokumentach nie ma nic na ten temat.
    Ależ jest ! Tylko TY o tym nie wiesz.
    W poz. 12 - ograniczenia. Kod 01 oznacza wymaganą korektę i/lub
    ochronę wzroku i tak np.
    01.01 - okulary,
    01.02 - soczewka (i) kontaktowa (e), [..]
    01.06 - okulary lub szkła kontaktowe.

    Artur Golański

  • 7. Data: 2004-04-05 08:24:37
    Od: "szulik" <e...@g...pl>

    .
> [...]
    > ochronę wzroku i tak np.
    > 01.01 - okulary,
    > 01.02 - soczewka (i) kontaktowa (e), [..]

    Być może, ale w takim razie ciekawe, dlaczego mi nie wpisano tego przy
    zmianie dokumentu?
    Miałam w starym "prowadzić w szklach korekcyjnych", w nowym rybryka 12 jest
    pusta...

    Ewa

  • 8. Data: 2004-04-05 10:57:38
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "szulik" <e...@g...pl> napisał:

    >dlaczego mi nie wpisano tego przy zmianie dokumentu?
    Zapytaj tego, kto to wpisywał. Może lekarz stwierdził 'szkła
    korekcyjne', a 'wpisująca' nie wiedziała czy to są okulary lub szkła
    kontaktowe czy też jeszcze coś innego, więc zalecenie pominęła.

    > w nowym rybryka 12 jest pusta...
    Czyli dla policjanta nie musisz nic nosić :-)

    Artur Golański