  • 1. Data: 2004-04-03 19:56:39
    Temat: Refundacja terapii
    Od: "artur" <v...@i...pl>

    Czy jest możliwość wg prawa skorzystania przez osobe, bedaca w trudnej
    sytuacji materialnej, z refundacji badz innej formy bezpienieznej dla danej
    osoby, z terapii leczniczej (majacej na celu przywrocenie calkowicie
    zdrowia).
    Ze wzgledu na bardzo wysokie koszty w/w terapii, osoba nie może pozwolic
    sobie na taka terapie, choc jest ona jedyna mozliwa w przywroceniu zdrowia.
    (Niewykluczone jest, ze po takiej terapii osoba zostanie przywrocona do
    pracy...,w obecnej chwili II gr. inwalidzka...)
    Do jakiej instytucji moge sie zglosic z tym problemem, ewentualnie jakie
    pismo wystosowac i do kogo?
    Prosze pomozcie drodzy grupowicze!

    pozdrawiam Artur

  • 2. Data: 2004-04-04 20:45:08
    Od: "Beata " <b...@g...pl>

    Z tego, co wiem, powinien się tym zajmować Państwowy Fundusz Rehabilitacji
    Osób Niepełnosprawnych. O dofinansowanie turnusów rehabilitacyjnych można
    ubiegać się w powiatowych centrach pomocy rodzinie.

    Kilka przydatnych linków:

    http://www.niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/821

    http://www.idn.org.pl/sonnszz/zal31_99.htm

    Ale niestety nie wiem, jakie są realne szanse na uzyskanie takiego
    dofinansowania.
    Pozdrawiam,
    B.