  • 31. Data: 2003-05-04 14:24:53
    Temat: Re: interwencja policji
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    SiM wrote:
    > Dokladnie!!!

    Śpiewałbyś tak samo gdyby odstrzelili tą głowę Twojej córce?

    > Moje dziecko nigdy by nie rozpierdalalo smietnikow a jesli jakim

    Acha. Jasne.

    > cudem by to zrobilo to poprawilbym jeszcze po pracy policji i ładnie
    [..]

    No proszę - widzę, że kolejny bity w dzieciństwie przez rodziców. :((

    > Bezsensowne są twoje posty.. cale szczescie ze to tylko jedna osoba z takimi
    > poglądami

    Jak widać nie jedna.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 32. Data: 2003-05-04 14:33:49
    Temat: Re: interwencja policji [OT]
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Wielki ziew.

    No właśnie - wielki ziew, bo my tu mówimy o konkretnej sytuacji,
    a Ty się wyładowujesz za setki innych (wyimaginowanych czy nie).

    Zieeew.

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!

  • 33. Data: 2003-05-04 14:37:08
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Śpiewałbyś tak samo gdyby odstrzelili tą głowę Twojej córce?

    Po pierwsze: widziałeś, żeby komuś (bezpodstawnie) odstrzelili?
    Po drugie: po drugie będzie, jeśli potwierdzisz po pierwsze.

    > Acha. Jasne.

    Masz jakieś wątpliwości?
    Człowiek po prostu wie, jakie wartości przekazuje(-wałby) swoim
    dzieciom. To, że Ty nad swoimi nie panujesz, nie znaczy jeszcze,
    że masz kwestionować metody wychowawcze innych.

    > [..]
    >
    > No proszę - widzę, że kolejny bity w dzieciństwie przez rodziców. :((

    <cite src=Elita.pl>
    I po co ta głodna gadka?
    </cite>
    ...cóż to, moralność Kalego?

    Maciek

  • 34. Data: 2003-05-04 16:31:49
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Macias wrote:
    > Po pierwsze: widziałeś, żeby komuś (bezpodstawnie) odstrzelili?
    > Po drugie: po drugie będzie, jeśli potwierdzisz po pierwsze.

    To przedmówca potwierdzał takie prawo policji.
    A co do Twojego pytanie to nie widziałem, ale czytałem o tym.
    Swego czasu było głośno o tym policja zastrzeliła kobietę.

    > Masz jakieś wątpliwości?
    > Człowiek po prostu wie, jakie wartości przekazuje(-wałby) swoim
    > dzieciom. To, że Ty nad swoimi nie panujesz, nie znaczy jeszcze,
    > że masz kwestionować metody wychowawcze innych.

    Bredzisz. Nie masz pełnego wpływu na dziecko. Ma na nie także wpływ
    otoczenie i im bardziej nastoletnia będzie pociecha tym większy.

    > ...cóż to, moralność Kalego?

    Nie. Konstatacja faktu. Tylko osoby bite przez rodziców w dzieciństwie
    upatrują w biciu sposób na rozwiązywanie problemów.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 35. Data: 2003-05-04 16:44:40
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > To przedmówca potwierdzał takie prawo policji.
    > A co do Twojego pytanie to nie widziałem, ale czytałem o tym.
    > Swego czasu było głośno o tym policja zastrzeliła kobietę.

    ...i zapewne sprawcy tego czynu, jeśli kobieta w żaden sposób nie
    kwalifikowała się do użycia wobec niej broni palnej, nie zostali
    ukarani, czy tak?

    > Bredzisz. Nie masz pełnego wpływu na dziecko. Ma na nie także wpływ
    > otoczenie i im bardziej nastoletnia będzie pociecha tym większy.

    Współczuje kontaktu z (własnymi, jak mniemam) dziećmi.
    Mimo wszystko uważam, że partnersko i dobrze wychowane dziecko nie
    zrobi nigdy rzeczy, która przyprawiłaby rodzica o zawrót głowy (chyba
    że chce na siebie zwrócić uwagę, ale wtedy mówimy o patologiach)

    > Konstatacja faktu. Tylko osoby bite przez rodziców w dzieciństwie
    > upatrują w biciu sposób na rozwiązywanie problemów.

    Doprawdy? Autopsja czy tanie poradniki psychologiczne?

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---

    PS. Dodam, że tylko ludzie niespełna rozumu, nieopanowani i
    niebezpieczni z dużą chęcią głoszą zamiar "dopierdolenia",
    nieadekwatnego do swojego czynu ukarania innym, być może
    działającym nie do końca zgodnie z procedurami, ale chroniącym
    bezpieczeństwa i własności (i czynią to z dużą, niebezpieczną
    dozą agresji w kierunku "krzywdzących" procedury, a niemal
    gloryfikując tych, którzy naprawdę byli prowodyrami całej
    sytuacji)...

  • 36. Data: 2003-05-04 16:50:26
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Drogi Arku, jesteś naprawdę żałosny w tych swoich wywodach.

    A dla wszystkich proponuję EOT.

  • 37. Data: 2003-05-04 17:13:21
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Elita.pl wrote:

    >Nie. Konstatacja faktu. Tylko osoby bite przez rodziców w dzieciństwie
    >upatrują w biciu sposób na rozwiązywanie problemów.

    Oznaczałoby to, że osobnik który wypisuje na grupach dyskusyjnych
    teksty w rodzaju (cytuję):

    'Wpadnę i dam Ci lekcję - skoro ojciec nie dał, a młodszy brat pozwalał
    się poniżać - jakie są konsekwencje obrażania innego mężczyzny.'

    'Ostatni raz tak się do mnie zwróciłeś.
    Po następnym takim tekście posypią Ci się zęby.'

    'Lepiej już samemu pójść i obić mordę delikwentowi.'

    'Czy już Ci obiecałem, że jeszcze jeden taki bluzg w moim kierunku
    z Twojej strony i posypią Ci się zęby?'

    'Dopóki paru gostków wyda kilka tysięcy złotych na odbudowę uzębienia
    to reszta nigdy nie nauczy się szanować rozmówców.'

    'Następnie przeprowadzimy męską rozmowę, w której porównamy
    jakość mięśni i kości zbudowanych na diecie z mięsem z mięśniami
    i kośćmi zbudowanymi na warzywkach.'

    ..musiał dostawać w dzieciństwie niezłe cięgi.
    Jeśli tak, to naprawdę szczerze mu współczuję.

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 38. Data: 2003-05-04 18:13:00
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Macias wrote:
    > ...i zapewne sprawcy tego czynu, jeśli kobieta w żaden sposób nie
    > kwalifikowała się do użycia wobec niej broni palnej, nie zostali
    > ukarani, czy tak?

    Nie zostali - "Wypadek przy pracy".

    > Współczuje kontaktu z (własnymi, jak mniemam) dziećmi.
    > Mimo wszystko uważam, że partnersko i dobrze wychowane dziecko nie
    > zrobi nigdy rzeczy, która przyprawiłaby rodzica o zawrót głowy [..

    Jakie życzeniowe podejście do życia! Mówisz więc, że jak nie będziecie
    w domu bluzgać to dzieciak też nie będzie.
    Jak nie będzie palić to też nie sięgnie po fajki, jak pić to nie będzie
    pić, że już nie wspomnę o narkotykach...
    No cóż - radziłbym jednak być uważniejszym i baczniej obserwować pociechę.

    > Doprawdy? Autopsja czy tanie poradniki psychologiczne?

    Wypowiedzi psychologów i doświadczenie życiowe - bicie nie jest
    żadnym pomysłem na rozwiązywanie problemów wychowawczych.

    > PS. Dodam, że tylko ludzie niespełna rozumu, nieopanowani i
    > niebezpieczni z dużą chęcią głoszą zamiar "dopierdolenia",
    > nieadekwatnego do swojego czynu ukarania innym, być może

    Pałka to niebezpieczne narzędzie, o czym przekonują przypadki
    śmierci po jej użyciu.
    Pałowanie jak dla mnie kwalifikuje się do pobicie z narażeniem życia.

    [..]
    > gloryfikując tych, którzy naprawdę byli prowodyrami całej
    > sytuacji)...

    Policjant nie ma być agresywny lecz skuteczny.
    I powtórzę po raz kolejny - zwyrodnialcy wszędzie mogą się trafić,
    ale to, że jest ich na tyle dużo, że potrafią się zgadać w oddziale
    to już oznacza zapalenie WSZYSTKICH dzwonków alarmowych.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 39. Data: 2003-05-04 18:44:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Jak ufać ludziom, którzy wyskakują z ukrytymi twarzami i biją innych?

    Nie biją innych a tylko utylizują śmieci.Ludzie nie rzucają koszami naśmieci
    ani nie niszczą wiat na przystankach.Miejsce śmiecia jest na wysypisku.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 40. Data: 2003-05-04 18:48:17
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

> [...]
    > Jak nie będzie palić to też nie sięgnie po fajki, jak pić to nie będzie
    > pić, że już nie wspomnę o narkotykach...

    Nigdzie tego nie napisałem, ale oczywiście Arek vel Elita.pl wie lepiej
    i interpretacja gotowa! Zaznaczam jednak, że to Ty stosujesz tak proste
    rozumowanie jak "bije bity"...

    Ja mówiłem o partnerstwie i wychowaniu, a nie o naśladownictwie, co
    próbujesz mi usilnie wmówić.

    > Wypowiedzi psychologów i doświadczenie życiowe - bicie nie jest
    > żadnym pomysłem na rozwiązywanie problemów wychowawczych.

    Nie o to pytałem, ale przyzwyczaiłem się, że nie odpowiadasz na
    zadane Ci pytania. Pytałem, czy z autopsji lub poradników
    zaczerpnąłeś takie stwierdzenie, że biją bici?

    Nic tu nie ma do rzeczy zdanie nt. skuteczności tej metody.

    > Pałka to niebezpieczne narzędzie, o czym przekonują przypadki
    > śmierci po jej użyciu.

    Tym bardziej "kałach", jeśli czujesz aluzję.

    > Pałowanie jak dla mnie kwalifikuje się do pobicie z narażeniem życia.

    Zapewniam Cię, że odpowiednie służby wiedzą, jak posłużyć się pałką,
    żeby unieszkodliwić, a nie zabić. Nie stosuj miary huliganów, do
    których się tych metod używa.

    > Policjant nie ma być agresywny lecz skuteczny.

    Policjant to nie maszyna, chociaż kiedyś był taki jeden, Robocop
    się chyba nazywał.

    > I powtórzę po raz kolejny - zwyrodnialcy wszędzie mogą się trafić,
    > ale to, że jest ich na tyle dużo, że potrafią się zgadać w oddziale
    > to już oznacza zapalenie WSZYSTKICH dzwonków alarmowych.

    Zwyrodnialcy? Jak na razie jeszcze nie ustaliliśmy jednoznacznie,
    czy w ogóle złamali jakieś procedury, a Ty mówisz o zwyrodnialstwie?!

    Czemu Ty się zawsze tak zapędzasz?

    Maciek