  • 1. Data: 2003-05-03 20:48:09
    Temat: licencja "freeware"
    Od: "Myk Ysha" <a...@p...onet.pl>

    Witajcie. Nie wiem, czy tutaj powinienem pisac, ale troche juz mnie to
    zaczyna nuzyc. Jezeli ktos napisal program i udostepnia go do uzytku
    prywatnego, a nie wolno go uzywac bezplatnie w celach komercyjnych, to jak
    ta licencja sie nazywa?
    Dzieki i pozdrawiam Myk Ysha

  • 2. Data: 2003-05-03 22:35:59
    Temat: Re: licencja
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Myk Ysha wrote:

    >Jezeli ktos napisal program i udostepnia go do uzytku prywatnego,
    >a nie wolno go uzywac bezplatnie w celach komercyjnych, to jak
    >ta licencja sie nazywa?

    Licencje z takim zapisem bywają określane jako 'freeware non-commercial'
    ('darmowa niekomercyjna'), 'NC', 'not-for-profit' itp.

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-05-04 07:24:17
    Temat: Odp: licencja
    Od: "Myk Ysha" <a...@p...onet.pl>

    dzieki
    Myk Ysha

  • 4. Data: 2003-05-06 11:24:12
    Temat: Re: licencja "freeware"
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b919ul$tv$1@news.onet.pl>, Myk Ysha wrote:
> [...]
    > zaczyna nuzyc. Jezeli ktos napisal program i udostepnia go do uzytku
    > prywatnego, a nie wolno go uzywac bezplatnie w celach komercyjnych, to jak

    Tu masz spis ogromnej ilosci roznych licencji wraz z opisami:
    http://www.gnu.org/licenses/license-list.pl.html

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl