  • 1. Data: 2003-05-03 18:06:55
    Temat: Przerwanie nauki
    Od: "Wodzo" <w...@p...onet.pl>

    Witam
    mam siostrę której przydzielono rentę po zmarłym ojcu. Bedac na studiach
    musiala przerwac nauke z powodu choroby, przebywala w szpitalu ok. miesiaca.
    Ma zaswiadczenia o chorobie, pobycie w szpitalu i okresie rekonwalescencji.
    Od nowego roku szkolnego podjela ponownie nauke i kontynuje do dzis. Moje
    pytanie: czy ZUS słusznie nakazał zwrot renty pobieranej w czasie choroby?
    Czy są jakies podstawy prawne mowiace jak postapic w przypadku tej sytuacji?

    wodzo