    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: inicjacja seksualna - 15 lat
    Date: Mon, 4 Oct 2004 21:07:47 +0200

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cjs5u9$e88$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mówimy (ja mówię) o sytuacji *typowej* KATOrodziny ;)
    > A tam pięknie to tak nie wygląda ;>

    Tu nie chodzi o katorodzinę, tylko o to, że to dość ryzykowne dla owej
    rodziny. Trzeba by było znać szczegóły. Bo jak nie znają, to mogą się
    wyłożyć na jakimś szczególe. Opisane przez Ciebie przypadki się zdarzają
    oczywiście, no ale do sądu to raczej nie dochodzi. Zazwyczaj sprawa się na
    jakimś tam etapie "sypie" już w postępowaniu przygotowawczym.

    Jakiś czas temu spotkałem się z podobnym przypadkiem. Małolata poszła z
    koleżanką i dwoma kolegami na taką kameralną imprezę. Wszyscy się z lekka
    zanietrzeźwili, więc do domu wróciła nad ranem i położyła się spać. Rano
    mamusia obejrzała jej bielutką miniówkę i ujawniła ślady krwi. próbowała się
    od córki dowiedzieć, co się stało, ale ta była wypita i coś odburknęła. No
    to mamusia wpadła na pomysł i poleciała do owej koleżanki. Tam od progu
    narobiła lamentu, że córka pokrwawiona przyszła i teraz leży nieprzytomna.
    Koleżanka córki przy rodzicach nie chciała się przyznać, że nic nie pamięta,
    bo była pijana. Pokombinowała, że jak tamta skrwawiona i nieprzytomna, no to
    co - najpewniej ją zgwałcili. No i trochę dodając taką wersję przedstawiła
    mamusi. Że jej córeczkę zgwałcili Ci dwaj chłopcy, dodając jeszcze kilka
    pikantnych szczegółów, jak to starała się koleżankę obronić własnym ciałem i
    w ogóle. Tak więc mamusia przybiegła prosto na Policję, nie weryfikując już
    wersji z córką. Złożyła zawiadomienie. Jedna ekipa pojechała zatrzymać
    sprawców, a druga po córkę, no bo przecież trzeba było ja przesłuchać i
    obdukcję zrobić.

    Sprawców zatrzymano dość szybko, bo byli w domu. Tylko córkę gdzieś
    wsiąknęło. Matka wydała ciuchy córki, które fachowo zabezpieczono. W końcu
    udało się córkę znaleźć. A córka, jak przetrzeźwiała to wyjaśniła, ze
    żadnego gwałtu nie było. Troszkę się z chłopcem pobawili. A że działo się to
    jakoś w pośpiechu, no to spódniczki zdjąć nie zdążyła. Miała właśnie "te
    dni", a że towarzystwo było wypite, to nikt nie zauważył, że spódniczkę ma w
    barwach narodowych. Lekarz stwierdził, że jest "nie naruszona". Żadnych
    innych śladów.

    No i "sprawców" trzeba było przeprosić.