  • 1. Data: 2003-08-20 21:30:35
    Temat: haaaa
    Od: "pinki" <p...@d...scene.pl>

    przed chwila o 21.30 zostalem tatusiem :)))))

    pinki

    3350
    54 cm
    ehh

    zycie jest piekne wiecie ?

  • 2. Data: 2003-08-20 21:36:49
    Temat: Re: haaaa
    Od: "pinki" <p...@d...scene.pl>

    ops , przepraszam. to nie ta grupa.
    bardzo przepraszam za pomylke

  • 3. Data: 2003-08-20 21:49:41
    Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl>

    pinki wrote:
    > przed chwila o 21.30 zostalem tatusiem :)))))

> [...]

    Mimo że nie ta grupa, składam serdeczne gratulacje! I niech się zdrowo
    rozwija ów chłopczyk lub dziewczynka! :)

    Dirschauer

  • 4. Data: 2003-08-21 00:06:26
    Od: "Jerzy A. Szczerba" <a...@d...pl>

    pinki wrote:

    > przed chwila o 21.30 zostalem tatusiem :)))))

    heh, mlody glupi to sie cieszy - a wyspales sie? :)

    > zycie jest piekne wiecie ?

    stary od roku

    --
    Wszyscy sraja w wannie.
    Sram i ja.

  • 5. Data: 2003-08-21 14:38:08
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pinki" <p...@d...scene.pl> napisał w wiadomości
    > przed chwila o 21.30 zostalem tatusiem :)))))

    To teraz czekaj na pozew o alimenty.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2003-08-21 16:09:05
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Feanor <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bi2lie$s1b$...@n...onet.pl...
    > To teraz czekaj na pozew o alimenty.

    nie wypisuj w tak pięknej chwili koszmarów !!!!!!!!!!

    Sandra

  • 7. Data: 2003-08-21 20:31:43
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > nie wypisuj w tak pięknej chwili koszmarów !!!!!!!!!!

    Ależ ja tej osobie naprawdę dobrze zyczyłem , przewijanie dziecka w pieluchy
    to jest dopiero koszmar , wiec lepiej chyba alimenty placić :P

    Pozdr.

  • 8. Data: 2003-08-21 21:33:06
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Feanor <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bi3a9f$glg$...@n...onet.pl...
    > Ależ ja tej osobie naprawdę dobrze zyczyłem , przewijanie dziecka w
    pieluchy
    > to jest dopiero koszmar , wiec lepiej chyba alimenty placić :P

    widać ,że Ciebie sprawnie w tych pieluchach przewijano skoro taka mądrala
    wyrosła :)

    pozdrawiam
    Sandra

  • 9. Data: 2003-08-22 08:24:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ależ ja tej osobie naprawdę dobrze zyczyłem , przewijanie dziecka w
    pieluchy
    > to jest dopiero koszmar , wiec lepiej chyba alimenty placić :P

    Dziecko to jest kupa szczęścia.
    Z przewagą....kupy ;)))

    Pozdr
    Leszek