  • 1. Data: 2003-08-20 20:57:45
    Temat: Alimenty
    Od: "Salhira" <s...@N...wp.pl>

    Witam. Zus wstrzymał wypłatę alimentów z funduszu alimentacyjnego mojemu
    synowi ponieważ ukończył 18 lat.Przed nim jescze dwa lata nauki w technikum.
    Nie ukrywam , żę jest nam ciężko. Jego ojciec nigdy nie wydał na niego ani
    grosza chociaż alimenty są przyznane sądownie. Gdzie powinnam sie udać o
    egzekucje alimentów? Do sądu już chyba nie, no bo przeciez jest juz
    wyrok...Na policję, do komornika....? Nie wiem.On nie pracuje. Czy możemy
    domagać sie alimentów od jego rodziców skoro oni go utrzymują i mają stałe
    źródło dochodu?
    Ewa

  • 2. Data: 2003-08-20 21:27:45
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Salhira <s...@N...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bi0ne4$rqd$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam. Zus wstrzymał wypłatę alimentów z funduszu alimentacyjnego mojemu
    > synowi ponieważ ukończył 18 lat.

    czy napewno ukonczenie 18lat było powodem wstrzymania alimentow?

    Przed nim jescze dwa lata nauki w technikum.

    przedłożył zaświadczenie o pobieraniu nauki ? przedstawiono zaswiadczenie o
    dochodach ?

> [...]
    > grosza chociaż alimenty są przyznane sądownie. Gdzie powinnam sie udać o
    > egzekucje alimentów? Do sądu już chyba nie, no bo przeciez jest juz

    tylko do komornika policja nie ma z tym nic wspolnego...

    Nie wiem.On nie pracuje. Czy możemy
    > domagać sie alimentów od jego rodziców skoro oni go utrzymują i mają stałe
    > źródło dochodu?

    tak ale syn musi pozwać dziadkow o alimenty składajac w sądzie pozew wraz z
    uzasadnieniem

    Sandra