  • 1. Data: 2003-08-20 20:16:09
    Temat: Spłata
    Od: "globalinfo" <g...@w...pl>

    Rodzice przepisali bratu gopspodarstwo rolne wraz z budynkami, maszynami i
    inwentarzem. W domu pozostało dwoje dzieci niepełnoletnich które mieszkają
    z ojcem (matka nie żyje) i dwie córki zamężne (nie mieszkają razem z
    ojcem) - czy pozostałe rodzeństwo może się domagać odpisania części domu lub
    spłaty od brata.?

  • 2. Data: 2003-08-20 23:16:48
    Temat: Re: Spłata
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli to darowizna, to nie. Rodzice mogą ze swoją własnością zrobić, co im
    się podoba.

  • 3. Data: 2003-08-21 09:23:37
    Temat: Odp: Spłata
    Od: "Michał Mitko" <m...@p...onet.pl>

    Rodzice już wyrazili swoja wolę.
    Domaganie sie jakichkolwiek spłat jest tylko rozbijaniem rodziny, a dla mnie
    rodzina jest wazniejsza niż 1/8 traktora i połowa tej izby z telewizorem, a
    jak dla Ciebie ?
    Michał

    Użytkownik globalinfo <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bi0l1f$gmj$...@n...news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-08-21 18:55:13
    Od: "globalinfo" <g...@w...pl>

    Też uważam że rodzina jest ważniejsza, ale jeżeli młodsze rodzeństwo (dwie
    siostry nie mają własnego kąta bo właściciel ma taki kaprys) to chyba to nie
    jest wporządku.
    I moim zadaniem należy im zapewnić jakieś miejsce do mieszkania. A skoro
    cała rodzina kiedyś pracowała na tym gospodarstwie to dlaczego nie może cała
    rodzina mieć korzyści.