  • 1. Data: 2003-05-16 10:14:00
    Temat: grafolog sadowy
    Od: "Darek" <f...@w...pl>

    Zdaje sobie sprawe ze nie ta grupa. Ale biegly sadowy grafolog jest zwiazany
    z prawem

    Chcialbym sie zapytac gdzie mozna szukac informacji na temat pracy grafologa
    .
    Chodzi mi dokladnie o to czy charakter pisma moze sie zmienic pod wplywem
    pisania pisma w steresie w nerwach i bez okularow ( +2 ) czy ekspertyza
    grafologa powinna wziasc pod uwage te okolicznosci i na ile one maja wplyw
    na charakter pisma?
    --

    Z pozdrowieniem
    Darek f...@w...pl GG 2237649

  • 2. Data: 2003-05-17 15:07:59
    Temat: Re: grafolog sadowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Dość ładnie opisano do w Kryminalistyce Hołysta. Polecam bibliotekę, bo o d
    dawna nie widziałem tego w księgarniach. Im nowsze wydaniem, tym lepsze.
    Było ich wiele i bardzo się różnią, bo wprowadzane są nowe rzeczy.

  • 3. Data: 2003-05-19 09:05:34
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl>

> [...]
    > grafologa powinna wziasc pod uwage te okolicznosci i na ile one maja wplyw
    moze. ale grafolog musi to fachowo objasnic i wskazac mimo wszystko cechy
    charakterystyczne, wspolne dla pisam kwestionowanego i
    porownawczego.
    auran