  • 1. Data: 2003-05-16 09:06:54
    Temat: UMOWA POZYCZKI-jak
    Od: "Trybik" <m...@w...pl>

    Dzien dobry,

    ktos chce ode mnie pozyczyc pieniadze, chcemy sporzadzic umowe. Co trzeba
    zrobic by to bylo wazne, pewnie trzeba to zarejestrowac w US by bylo wazne.
    Kto ponosi za to oplate i kto trzyma ten dokument z US - ja, czy ten ktoremu
    pozyczam. Zabezpieczeniem maja wyc weksle, czy tu tez trzeba udac sie do US
    skoro w wekslach jest pobrana oplata skarbowa?
    O czym jeszcze powinienem wiedziec?
    Dzieki - Mario

  • 2. Data: 2003-05-16 11:38:53
    Temat: Re: UMOWA POZYCZKI-jak
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    "Trybik" <m...@w...pl> wrote in news:ba29m7$4qc$1@inews.gazeta.pl:

    > Dzien dobry,
    >
    > ktos chce ode mnie pozyczyc pieniadze, chcemy sporzadzic umowe. Co
    > trzeba zrobic by to bylo wazne, pewnie trzeba to zarejestrowac w US by
    > bylo wazne.

    Bedzie wazna bez wzgledu na zgloszenie do us. Niezaplacenie podatku nie powoduje
    niewaznosci.

    Pozdr.