  • 1. Data: 2003-05-16 10:09:55
    Temat: dot. granic działki
    Od: "Pablo" <k...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie....
    Mam taki mały problem i tak naprawdę nawet nie wiem, gdzie szukać
    rozwiązania... Dom w którym mieszkam położony jaest na działce graniczącej
    bezpośrednio z droga publiczną. Ogrodzenie odsuniete jest od niej o
    przepisową odległość, a moje pytanie dotyczy terenu poza ogrodzeniem. Czy
    mogę na nim zasadzić żywopłot (ewentualnie jakieś małe iglaki) czy byłoby to
    niezgodne z prawem..? Jest na to jakis przepis, do którego musze się
    stosować...?

    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam.
    pablo

  • 2. Data: 2003-05-16 18:32:11
    Temat: Re: dot. granic działki
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Pablo" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogę na nim zasadzić żywopłot (ewentualnie jakieś małe iglaki) czy byłoby
    > niezgodne z prawem..? Jest na to jakis przepis, do którego musze się

    przede wszyskim stosować się do własnego rozumu, który podpowiada, że nie
    należy robić tego co tobie niemiłe,

    skoro to nie twoja ziemia to nie możesz nią dysponowac to raczej jasne,
    patrz kC
    bo droga gminna to nie twój grunt i formalnie potrzebujesz zgody właścieila
    a w tym
    przypadku zarządcy drogi,
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-05-19 15:16:24
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > należy robić tego co tobie niemiłe,
    > skoro to nie twoja ziemia to nie możesz nią dysponowac to raczej jasne,

    zrozumiałem, że chodzi mu o ten kawałek, którego jest włascicielem, ale jest
    poza płotem, czyli o ten kawałek, o który cofnął się z płotem?

    pozdr.,
    stavi