  • 1. Data: 2003-05-16 10:11:26
    Temat: EGZAMIN Z CYWILA
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Szanowni grupowicze,
    poszukuję osób, które miały przyjemność zdawać egzamin z cywila na UW u Pani
    prof. Elżbiety Holewińskiej-Łapińskiej.
    Chciałbym wiedzieć jak on wygląda, bo jak na razie słyszę tylko opinie o
    Pani prof. ale żadnych konkretów odnośnie przebiegu egzaminu i formy
    egzaminowania przez Szanowną profesorkę.

    Pozdrawiam i dziękuję z góry

    Andrzej

    Wszelkie info proszę kierować pod adres d...@h...com

  • 2. Data: 2003-05-16 11:36:19
    Temat: Re: EGZAMIN Z CYWILA
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > Pani prof. ale żadnych konkretów odnośnie przebiegu egzaminu i formy
    > egzaminowania przez Szanowną profesorkę.

    i co już się boisz? ;)

    KG

  • 3. Data: 2003-05-16 13:41:39
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Kamil wrote:

    > i co już się boisz? ;)

    Aż strach pomyśleć :), ale wszelkie opinie na temat Pani profesor
    wypowiadały osoby, które nie zdawały u niej egzaminu i brakuje mi jakichś
    konkretów. Czy ona jest na prawde taka straszna? A może Ty masz jakieś
    rzeczowe informacje co do egzaminu u Holewińskiej - Łapińskiej?

    Pozdrawiam

    Andrzej

  • 4. Data: 2003-05-16 15:15:30
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > konkretów. Czy ona jest na prawde taka straszna? A może Ty masz jakieś
    > rzeczowe informacje co do egzaminu u Holewińskiej - Łapińskiej?

    nie, moja wiedza też jest 'ze słyszenia' :)

    KG

  • 5. Data: 2003-05-16 17:08:48
    Od: Pawel <pzkw_panther@[nospam]gazeta.pl>

    "Andrzej" <a...@o...pl> wrote in

    > Szanowni grupowicze,
    > poszukuje osób, które mialy przyjemnośc zdawac egzamin z cywila na UW
    > u Pani prof. Elzbiety Holewinskiej-Lapinskiej.
    > Chcialbym wiedziec jak on wygląda, bo jak na razie slysze tylko opinie
    > o Pani prof. ale zadnych konkretów odnośnie przebiegu egzaminu i formy
    > egzaminowania przez Szanowną profesorke.
    >
    > Pozdrawiam i dziekuje z góry
    >
    > Andrzej
    >
    > Wszelkie info prosze kierowac pod adres d...@h...com

    Ja tam wiem tylko ze slyszenia,ale moj kolega mial to hmmm szczescie zdawac u niej i
    dostal zaledwie dwa pytania:adopcja i odpowiedzialnosc SP za szkody wyrzadzone
    obywatelom czy cos w tym stylu.Wygladal ten egzamin w ten sposob ze byl pytany mniej
    wiecej przez godzine,przed nim z dwojami w indeksie wylecialy dwie osoby,a sam
    kolega chociaz dostal 3+ to wyszedl na miekkich nogach z egzaminu.Uczyl sie z
    komentarza i to podobno uratowalo mu zycie.
    PS
    Kiedy przeczytalem twoj post to tylko mi sie nasunelo "O Jezu...".
    Pozdrawiam
    Pawel

  • 6. Data: 2003-05-18 09:46:27
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Pawel wrote:

> [...]
    mu > zycie.
    > PS
    > Kiedy przeczytalem twoj post to tylko mi sie nasunelo "O Jezu...".

    Wielkie dzięki, chociaż coś bardziej konkretnego. W ogóle widzę, że z Panią
    profesor to niezły obłęd. Mama nadzieję że nie wpisze tylko do indeksu
    "debil" bo podobno jest do tego zdolna.
    Jakbyś coś jeszcze gdzieś usłyszał albo któryś z Twoich znajomych zdawał u
    niej egzamin, prosze daj mi znać. Im więcej informacji tyw bardziej wiem na
    czym stoję albo gdzie leżę :) i od razu człowiek mniej sie boi

    Dziękuję i pozdrawiam

    Andrzej

  • 7. Data: 2003-05-18 19:54:56
    Od: "Paweł G." <grucha1@antyspam_wp.pl>

    :):):)
    po prostu módl się o to , by Pani prof. nie czytała twojego postu :)

    pozdrawiam
    paweł