  • 11. Data: 2003-02-11 16:44:30
    Temat: Odp: Odp: Odp: gdzie mozna szukac bezpłatnej porady prawnej
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2as3i$55j$...@a...news.tpi.pl...

    > "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > mozna

    > opiekuńczego
    > sie

    a to poniżej ?
    bo mam wiele naniesionych głupot na swoim :-)

    Dz.01.98.1070 jestes bystrooki to sprawdz :-)

    SAndra

  • 12. Data: 2003-02-11 16:45:43
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2as3i$55j$...@a...news.tpi.pl...

    > Ups...

    a może to ? Dz.91100.443 :-( a to dowod jaki jest biedny wymiar
    sprawiedliwosci skoro mam tak pokreslony:P

    Sandra

  • 13. Data: 2003-02-11 16:52:19
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > Dz.U. z 1994 roku, nr 7, poz 25? prawo o ustroju sądów powszechnych?
    > przecież to już nie obowiązuje!!

    a co napisałam ? ze mam stare nie naniesione poprawki ale jest taka sytuacja
    ,ze do póki sąd nie dogada sie ze stronami nie powinno miec miejsce
    doreczania pozwu moze sie okazac po pojednaniu zbytecznym narażać małżonków
    na większy stres :-) tak jest czynione by nie pogarszać sytaucji kiedy widzi
    się możliwości na pojednanie

    Sandra

  • 14. Data: 2003-02-12 09:36:28
    Od: "Anna Porażka" <a...@w...pl>

    > §239 Dz.U.94.7.25 w sprawach z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego
    > ale musisz to sprawdzic poniewaz u siebie nie naniosłam zmian wiec cos sie
    > przesuneło ...
    >
    > Sandra

    Ok. sprawdze :O)
    Ania

  • 15. Data: 2003-02-12 09:45:28
    Od: "Anna Porażka" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> > > > przesuneło ...

> [...]
    małżonków
    > na większy stres :-) tak jest czynione by nie pogarszać sytaucji kiedy

    Sandra, to chyba sąd musiałby miec tendencje analfabetyczne i krótkowzroczne
    ( chociaz temida nic nie widzi hi hi) Facet porzucił dziewczynę, mając 26
    lat wykazał sie totalnym brakiem dojrzałości, jego mamuska powiedziała, że
    to ona musi być dla niego najwazniejsza i się do niej wyprowadził z pieknego
    mieszkania, zostawiając bez srodków do zycie swoją żonę i malutkie dziecko.
    hmmmm Rozumiem, że tam w sadzie kieruja się paragrafami i sytuacje z którymi
    maja do czynienia sa takie , ze najwiekszym fantastom by to do głowy nie
    przyszło. No a to wlaśnie jest taka sprawa.

    Zobaczymy co zdziałała w Fundacjach, kazdy ma jakiegos swojego anioła
    stróża, więc mam nadzieję, że ten jej wział sie do roboty:o)

    Bede wdzięczna za różne niekonwencjonalne pomysły " co z tym zrobic " :o)

    pozdrawiam

    Ania

  • 16. Data: 2003-02-12 13:46:45
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Anna Porażka" <a...@w...pl> wrote in message

    > Sandra, to chyba sąd musiałby miec tendencje analfabetyczne i
    krótkowzroczne
    > ( chociaz temida nic nie widzi hi hi) Facet porzucił dziewczynę, mając 26
    > lat wykazał sie totalnym brakiem dojrzałości,

    Ja mam 27 i takze wykazuje sie totalnym brakiem dojrzalosci. Powiem
    wiecej -jest to cos, co wytrwale pielegnuje i zamierzam zachowac do konca
    zycia. :-)))

> [...]
    pieknego
    > mieszkania, zostawiając bez srodków do zycie swoją żonę i malutkie

    Ale z pieknym mieszkaniem! Ja to bym tak chcial...

> [...]
    > maja do czynienia sa takie , ze najwiekszym fantastom by to do głowy nie
    > przyszło. No a to wlaśnie jest taka sprawa.

    Ja tam nie rozumiem gdzie tu jest dramat.

    > Zobaczymy co zdziałała w Fundacjach, kazdy ma jakiegos swojego anioła
    > stróża, więc mam nadzieję, że ten jej wział sie do roboty:o)
    >
    > Bede wdzięczna za różne niekonwencjonalne pomysły " co z tym zrobic " :o)

    "Dlugów" sie naogladalas...;-) A serio - jak to, co? Co chce - roziwesc sie,
    nie rozwodzic, wystaic o alimenty, nie wystepowac itp. itd..

    Depi.

  • 17. Data: 2003-02-12 14:06:58
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Anna Porażka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2d4t8$2io$...@a...dialog.net.pl...
    > Sandra, to chyba sąd musiałby miec tendencje analfabetyczne i
    krótkowzroczne
    > ( chociaz temida nic nie widzi hi hi) Facet porzucił dziewczynę, mając 26
    > lat wykazał sie totalnym brakiem dojrzałości,

    a ja tak nie oceniam tych spraw wg. mnie to oboje byli niedojrzali ..
    zauraczamy sie w zyciu osobami i tu pies pogrzebany nie patrzymy jaki ktos
    jest ,co moze zaoferowac swoja postawą i klepiemy dzieci ...wiesz ile znam
    takich małzeństw ? ze niby to wielka miłość a pozniej byle pierdoła
    prowadzi do rozwodu bo sobie taka/taki wyobrażał ze zycie to jebajka a tu
    nie , problemy dnia codziennego i brak dojrzałosci doprowadza do koszmarów
    tego własnie typu ...

    jego mamuska powiedziała, że
    > to ona musi być dla niego najwazniejsza i się do niej wyprowadził z
    pieknego
    > mieszkania,
    tego tez nie wiesz jak na prawde było ...bardzo wielu ludzi a mam tu na
    mysli synowe i tesciów w obawie ,że bedzie sie tą druga zaczyna sie na samo
    dzien dobry ....jak inaczej by sie traktowało matke meza /czy żony nie
    byłoby tyle nieporozumien a jak swiat swiatem to na samo dzien dobry sie juz
    pokazuje pazury ...robi sie wiele błedów , nie szanujac sie wzajemnie ...
    to głebszy temat i pewnie nie na ta grupe prawo...wina zawsze lezy po srodku

    zostawiając bez srodków do zycie swoją żonę i malutkie dziecko.

    i niekiedy tak bywa skoro związek jest nieprzemyslany tylko wybryk i jakies
    tam miłostki ludzie którzy sie na prawde kochają i zakładaja rodziny
    dojrzale nie padają zauroczeniu ...

    > hmmmm Rozumiem, że tam w sadzie kieruja się paragrafami

    w sądzie wiekszosc to kobiety i zapewniam cię ,że szalone i gorące , kochają
    ,rzucają i znowu kochają tak samo jak Ci z poza sądu :-)

    i sytuacje z którymi
    > maja do czynienia sa takie , ze najwiekszym fantastom by to do głowy nie
    > przyszło. No a to wlaśnie jest taka sprawa.

    zycie to najwieksza szkoła do której codziennie chodzimy wszyscy i umiejetne
    korzystanie z lekcji pozwala osiagac zamierzone cele ...

    > Zobaczymy co zdziałała w Fundacjach, kazdy ma jakiegos swojego anioła
    > stróża, więc mam nadzieję, że ten jej wział sie do roboty:o)

    wiesz w fundacji ,pomoga napisać pozew, zorganizuja pomoc dla dzieci/ paczki
    ,noworoczne zabawy / naucza innego podejscia do problemu / pracuja tam
    ludzie ,którzy maja serca ...a niekiedy nawet zrzucić z siebie kłopot w
    sensie zdrowej rozmowy tez pomaga ...

    Sandra

  • 18. Data: 2003-02-13 21:08:42
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:
> [...]
    > na większy stres :-) tak jest czynione by nie pogarszać sytaucji kiedy widzi

    Czy przepis rozporządzenia o doręczaniu pozwu może 'uchylić' wynikające
    z ustawy prawo stron do wglądu do akt?
    Od kiedy można mówić o stronach - jeśli przyjmiemy, że od doręczenia
    pozwu to w jakim charakterze występuje się na posiedzeniu pojednawczym?

    KG

  • 19. Data: 2003-02-14 15:59:20
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > Czy przepis rozporządzenia o doręczaniu pozwu może 'uchylić' wynikające

    w sprawach o rozwód sąd kieruje sie tez dobrem danego związku co nie jest
    uchybieniem ...i pozew doręcza się wtedy gdy nie dochodzi do pojednania ...

    > Od kiedy można mówić o stronach - jeśli przyjmiemy, że od doręczenia
    > pozwu to w jakim charakterze występuje się na posiedzeniu pojednawczym?

    a w porcesie raczej występuja strony hm chyba ,ze sie myle ? czekam na
    pouczenie ...

    Sandra

  • 20. Data: 2003-02-14 19:08:46
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:
    > w sprawach o rozwód sąd kieruje sie tez dobrem danego związku co nie jest
    > uchybieniem ...i pozew doręcza się wtedy gdy nie dochodzi do pojednania ...

    To sąd może wybiórczo stosować kpc? Nie odpowiedziałaś na pytanie...

    > a w porcesie raczej występuja strony hm chyba ,ze sie myle ? czekam na
    > pouczenie ...

    Wiesz, to ja pytam... A jeśli jest stroną to na jakiej podstawie odmawia
    się wglądu do akt?

    KG