    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Odp: Odp: gdzie mozna szukac bezpłatnej porady prawnej
    Date: Wed, 12 Feb 2003 15:06:58 +0100

    Użytkownik Anna Porażka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2d4t8$2io$...@a...dialog.net.pl...
    > Sandra, to chyba sąd musiałby miec tendencje analfabetyczne i
    krótkowzroczne
    > ( chociaz temida nic nie widzi hi hi) Facet porzucił dziewczynę, mając 26
    > lat wykazał sie totalnym brakiem dojrzałości,

    a ja tak nie oceniam tych spraw wg. mnie to oboje byli niedojrzali ..
    zauraczamy sie w zyciu osobami i tu pies pogrzebany nie patrzymy jaki ktos
    jest ,co moze zaoferowac swoja postawą i klepiemy dzieci ...wiesz ile znam
    takich małzeństw ? ze niby to wielka miłość a pozniej byle pierdoła
    prowadzi do rozwodu bo sobie taka/taki wyobrażał ze zycie to jebajka a tu
    nie , problemy dnia codziennego i brak dojrzałosci doprowadza do koszmarów
    tego własnie typu ...

    jego mamuska powiedziała, że
    > to ona musi być dla niego najwazniejsza i się do niej wyprowadził z
    pieknego
    > mieszkania,
    tego tez nie wiesz jak na prawde było ...bardzo wielu ludzi a mam tu na
    mysli synowe i tesciów w obawie ,że bedzie sie tą druga zaczyna sie na samo
    dzien dobry ....jak inaczej by sie traktowało matke meza /czy żony nie
    byłoby tyle nieporozumien a jak swiat swiatem to na samo dzien dobry sie juz
    pokazuje pazury ...robi sie wiele błedów , nie szanujac sie wzajemnie ...
    to głebszy temat i pewnie nie na ta grupe prawo...wina zawsze lezy po srodku

    zostawiając bez srodków do zycie swoją żonę i malutkie dziecko.

    i niekiedy tak bywa skoro związek jest nieprzemyslany tylko wybryk i jakies
    tam miłostki ludzie którzy sie na prawde kochają i zakładaja rodziny
    dojrzale nie padają zauroczeniu ...

    > hmmmm Rozumiem, że tam w sadzie kieruja się paragrafami

    w sądzie wiekszosc to kobiety i zapewniam cię ,że szalone i gorące , kochają
    ,rzucają i znowu kochają tak samo jak Ci z poza sądu :-)

    i sytuacje z którymi
    > maja do czynienia sa takie , ze najwiekszym fantastom by to do głowy nie
    > przyszło. No a to wlaśnie jest taka sprawa.

    zycie to najwieksza szkoła do której codziennie chodzimy wszyscy i umiejetne
    korzystanie z lekcji pozwala osiagac zamierzone cele ...

    > Zobaczymy co zdziałała w Fundacjach, kazdy ma jakiegos swojego anioła
    > stróża, więc mam nadzieję, że ten jej wział sie do roboty:o)

    wiesz w fundacji ,pomoga napisać pozew, zorganizuja pomoc dla dzieci/ paczki
    ,noworoczne zabawy / naucza innego podejscia do problemu / pracuja tam
    ludzie ,którzy maja serca ...a niekiedy nawet zrzucić z siebie kłopot w
    sensie zdrowej rozmowy tez pomaga ...

    Sandra