  • 1. Data: 2003-02-10 17:19:08
    Temat: sprawa o alimenty(jak to jest)
    Od: "Kozet" <e...@p...onet.pl>

    Witam

    Przyszło wezwanie o alimenty (w mojej sprawie, ja ją założyłam).
    Będę pierwszy raz w sądzie i trochę się boję. Możecie mi napisać jak to
    jest, ile to trwa, o co pytać będą?????????
    Mam 24 lata i wniosłam o alimenty, aby ojciec płacił bo sama studiuję
    zaocznie i nie mogę znaleźć pracy.
    Nic mi nie pomaga od 17 roku życia.

    Proszę o odpowiedzi.

    Ewa

  • 2. Data: 2003-02-11 10:18:23
    Temat: Re: sprawa o alimenty(jak to jest)
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Kozet" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jest, ile to trwa, o co pytać będą?????????
    > Mam 24 lata i wniosłam o alimenty, aby ojciec płacił bo sama studiuję

    Nie boj sie, nie klam, mow jak jest....

    A tak poza tym to zalezy ci jescze na jako takich stosunkach z ojcem ?

    Boguslaw