  • 1. Data: 2003-02-10 16:00:48
    Temat: wykupienie mieszkania lokatorskiego na wlasnosciowe
    Od: b...@p...onet.pl

    Czy ktos sie orientuje jak obecnie wykupuje sie mieszkanie spoldzielcze
    lokatorskie? Zalezy mi na przeksztalceniu mieszkania w spoldzielcze
    wlasnosciowe. Wiem juz, ze nalezy zdobyc operat szacunkowy, w ktorym
    rzeczoznawca wycenia wartosc rynkowa danego mieszkania, ale co pozniej?

  • 2. Data: 2003-02-11 10:26:12
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wlasnosciowe. Wiem juz, ze nalezy zdobyc operat szacunkowy, w ktorym
    > rzeczoznawca wycenia wartosc rynkowa danego mieszkania, ale co pozniej?

    Pierwsze slysze....

    Ja jak przeksztalcalem, to zlozylem wniosek w spoldzielni
    wyrazili wstepna zgode z podaniem ceny, zaplacilem, przeksztalcili.....

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-02-11 23:19:06
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    10 Feb 2003 17:00:48 +0100, b...@p...onet.pl
    <4...@n...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > wlasnosciowe. Wiem juz, ze nalezy zdobyc operat szacunkowy, w ktorym
    > rzeczoznawca wycenia wartosc rynkowa danego mieszkania, ale co pozniej?

    Idź do swojej Sp-ni Mieszkaniowej,do działu Rozliczeń z Członkami
    (mieszkania własnościowe),gdzie Ci od ręki wyliczą,a potem przyślą do domu
    oficjalne pismo...Wszystko co Cię interesuje załatwisz w tym dziale.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 4. Data: 2003-02-12 08:34:16
    Od: b...@p...onet.pl

    Spiesze wyjasnic, ze wniosek juz zlozylem, ale dodatkowo, na koszt lokatora,
    trzeba zdobyc wycene mieszkania zwana "operatem szacunkowym". Wycena potrzebna
    jest spoldzielni do porownania ceny rynkowej i chyba wkladu, jaki jakies 30 lat
    temu nalezalo wplacic, zeby otrzymac owe mieszkanie. Zastanawiam sie tylko, czy
    czasami lokator nie placil, przez cale swoje nedzne zycie, rat w czynszu, zeby
    splacic swoje mieszkanie. I moze juz dawno splacil swoje mieszkanie, a
    spoldzielnia probuje jeszcze cos od niego wyciagnac.