  • 21. Data: 2003-02-14 20:24:34
    Temat: Odp: gdzie mozna szukac bezpłatnej porady prawnej
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > To sąd może wybiórczo stosować kpc? Nie odpowiedziałaś na pytanie...

    czy wybiórczo ? myśle ,że nie ale posługuje sie nietylko k.p.c również
    respektuje wydane rozporządzenia Ministra sprawiedliwości w omawianym
    przypadku własnie zastosował odp. przepis § 239 regulaminu dz.U.87.38.218
    z pozn.zmianami...

    > Wiesz, to ja pytam... A jeśli jest stroną to na jakiej podstawie odmawia
    > się wglądu do akt?

    na podst.dodatkowych przepisów również obowiązując dane jednostki ...

    Sandra

  • 22. Data: 2003-02-15 04:28:09
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:

> [...]
    > z pozn.zmianami...

    > na podst.dodatkowych przepisów również obowiązując dane jednostki ...

    No to pytam jeszcze raz - czy przepis rozporządzenia może ograniczyć
    prawa strony wynikające z ustawy?

    KG