  • 1. Data: 2024-01-25 13:27:06
    Temat: garaż
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Kryształ ziobrotury Ziarkiewicz trzymał akta w garażu. To do niego trafiały
    sprawy piSSdzielców, a on latami nic z nimi nie robił.
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Prokurator-przetrzy
    mywal-akta-niewygodnych-spraw-w-garazu-Wydalo-sie-pr
    zez-kierowce-8684573.html

    Pełna wersja:
    https://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,30627080,p
    rokurator-ziarkiewicz-latami-blokowal-sprawy-nieprzy
    chylne.html#S.TD_lublin-K.C-B.1-L.1.zw

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 2. Data: 2024-01-26 11:23:55
    Temat: Re: garaż
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Jan 2024 13:27:06 +0100, Olin wrote:
> [...]
    >
    > Pełna wersja:
    > https://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,30627080,p
    rokurator-ziarkiewicz-latami-blokowal-sprawy-nieprzy

    I to sie chyba nadaje na oficjalne ukaranie.

    Moze nie do więzienia, ale działania dyscyplinarne można podjąc.
    Za brak postępów w śledztwie :-)

    Tylko kto tu jest teraz władny - MS, PG, PK (w domniemanym spoczynku),
    p.o. PK ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2024-01-26 12:36:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Jan 2024 11:23:55 +0100, J.F napisał(a):

    > I to sie chyba nadaje na oficjalne ukaranie.

    Byle nie za szybko, bo Meliniarz hurtowo ułaskawia ferajnę i jeszcze będzie
    musiał ukrywać, a potem przytulać Ziarkiewicza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 4. Data: 2024-01-26 13:47:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Jan 2024 12:36:16 +0100, Olin wrote:
    > Byle nie za szybko, bo Meliniarz hurtowo ułaskawia ferajnę i jeszcze będzie
    > musiał ukrywać, a potem przytulać Ziarkiewicza.

    Spokojnie - sprawiedliwosc u nas nierychliwa,
    spraw duzo, i każdą trzeba wyjaśnic,
    a prokuratura opóźniać potrafi wspaniale ... jak widać :-)

    Sie tylko zastanawiam, czy to się nadaje na zarzuty karne ... chyba
    tak.

    Na razie myslalem o dyscyplinarnych - zdegradować, wysłać w
    Bieszczady, albo i wywalic z prokuratury ...

    J.

  • 5. Data: 2024-01-26 18:41:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F napisał(a) :

    > Spokojnie - sprawiedliwosc u nas nierychliwa,

    Nie, nie. Nie sprawiedliwość, a sądy. No i co z tego, że
    nierychliwe, skoro znajdzie się jakiś rychliwy i ułaskawi kryminalistę.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 6. Data: 2024-01-26 18:54:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Jan 2024 18:41:23 +0100, Zbynek Ltd. wrote:

    > Nie, nie. Nie sprawiedliwość, a sądy. No i co z tego, że

    "Sprawiedliwość". Policja sie nie spieszy, prokuratura się nie
    spieszy, biegli sie nie spieszą, a na koniec sądy sie nie spieszą.
    I adwokaci sie nie spieszą, i świadkowie, i kolejne terminy ...

    > nierychliwe, skoro znajdzie się jakiś rychliwy i ułaskawi kryminalistę.

    No ale ciekaw jestem, czy w tej akurat sprawie, zasłużyli na tak
    surową karę. Łapowniczkę Sawicką uniewinnili, a ścigających posadzili.

    Niby zarzut fałszowania dokumentów brzmi poważnie, ale przeciez w
    słusznej sprawie i chyba na podstawie upoważnienia ustawowego.

    Musialbym uzasadnienie przeanalizować, a wczesniej znaleźć.

    J.

  • 7. Data: 2024-01-26 19:40:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 18:54, J.F pisze:

> [...]
    > słusznej sprawie i chyba na podstawie upoważnienia ustawowego.
    >
    > Musialbym uzasadnienie przeanalizować, a wczesniej znaleźć.

    Było chyba na tej grupie to uzasadnienie. Ja za bardzo nie zrozumiałem w
    jakiejś części wywody sądu.

    Robert

  • 8. Data: 2024-01-26 20:44:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Jan 2024 19:40:20 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Było chyba na tej grupie to uzasadnienie. Ja za bardzo nie zrozumiałem w
    > jakiejś części wywody sądu.

    Shrek podał pierwszy wyrok
    https://orzeczenia.ms.gov.pl/content/$N/154505300001
    006_II_K_000784_2010_Uz_2015-03-30_001

    uzasadnienia co prawda nie widzę (hm, nie trzeba było pisac, bo nikt
    nie poprosił?), ale sporo zarzutów jest jakby jasna.

    Wolałbym tę z apelacji przeczytać, bo od razu było widać co
    skorygowano.

    Tylko ja tam czesto widzę "wystąpił do prokuratora/sądu z wnioskiem, a
    po uzyskaniu zgody przeprowadził kontrolę operacyjną".
    To o co pretensje?

    Czy np
    "czym działał:
    na szkodę interesu publicznego albowiem naraził centralne i terenowe
    organy administracji rządowej i samorządowej na utratę zaufania
    publicznego,
    Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi naraził na możliwość wydania na
    podstawie podrobionych dokumentów niezgodnej ze stanem faktycznym
    decyzji o zmianie przeznaczenia gruntów na cele nierolne i nieleśne,

    organy administracji samorządowej tj. Urząd Gminy w M., Starostwo
    Powiatowe w M., (...)Urząd Marszałkowi w O., (...)Izbę Rolniczą w
    O.poprzez podrobienie dokumentów wymienionych urzędów w celu użycia
    ich za autentyczne i ich wykorzystanie w obiegu prawnym,

    a także na realną możliwość utraty dowodów jako zebranych niezgodnie z
    prawem;

    na szkodę interesu prywatnego a to właścicieli gruntów rolnych
    położonych w gminie M. w obrębie M. Z. L., M. L. i A. M. (3), których
    nieruchomości wbrew ich wiedzy i woli zostały objęte czynnościami
    operacyjno - rozpoznawczymi oraz procesem odrolnienia,
    dokumenty dotyczące tych nieruchomości zostały wykorzystane w obiegu
    prawnym, co mogło doprowadzić do zmiany przeznaczenia tych gruntów na
    cele nierolne i nieleśne wbrew woli wymienionych pokrzywdzonych,
    poprzez podrobienie podpisów J. K., A. B., B. A., S. O. (2), D. J. i
    A. G., na szkodę A. K. poprzez podżeganie go do podjęcia działań
    niezgodnych z prawem,

    a także A. L., J. M., K. F., P. K., P. R., A. K., J. C., E. W., W. Ł.,
    S. Ł., J. R., M. J., P. M., H. P., W. M., V. G. i B. M., wobec których
    podjęto kontrolę operacyjną poprzez naruszenie ich konstytucyjnie
    chronionych dóbr, a to tajemnicy korespondencji oraz prawa do
    prywatności, "

    IMO - doszłoby do wydania decyzji, to by wtedy zadziałali, i dalszego
    ciągu by nie było.
    No chyba, ze w naszym burdelu by był - łapówka może i wzięta, ale
    decyzja prawomocna :-), a ewentualne odkręcanie by kolejne 10 lat
    trwało, naprawdę narażając właścicieli na problemy ...

    naprawde istotne przekroczenia, czy Sądy wolą zwalczyc tych, co łapią
    łapowników ... w trosce o własne tyłki ?

    J.

  • 9. Data: 2024-01-26 22:14:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 20:44, J.F pisze:
    > Shrek podał pierwszy wyrok
    > https://orzeczenia.ms.gov.pl/content/$N/154505300001
    006_II_K_000784_2010_Uz_2015-03-30_001

    Tego nie rozumiem:
    "zachowanie A. K.stanowiło co najwyżej niekaralne przygotowanie do
    popełnienia przestępstwa"

    Czyli mieli tylko dowód, że kupił siekierę a oni namawiali, aby kogoś
    zaciukał?

    Ronert

  • 10. Data: 2024-01-26 22:53:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Jan 2024 22:14:46 +0100, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    > popełnienia przestępstwa"
    >
    > Czyli mieli tylko dowód, że kupił siekierę a oni namawiali, aby kogoś

    Z innego źródła - rzekomo A.K się chwalił, ze ma chody w ministerstwie
    i potrafi każdą działke odrolnić. No to chcieli ustalić kto weźmie w
    łapę, a może nawet Leppera na tym złapać. Co chyba godne pochwały.

    I nie wiem, czy to za mała podstawa, czy po szczegółowej analizie KK
    wyszłoby, ze to czynienie przygotowan, a to niekaralne w tym przypadu.
    Wiec nie daje podstaw do operacji CBA

    Za to juz drugiej strony - przeciw Lepperowi został złozony akt
    oskarżenia za składanie fałszywych zeznan w sprawie przecieku.
    Czyżby jakies dowody mieli, ze skłamał?
    I naprawdę ktoś go ostrzegł o tej prowokacji?

    "Proces w tej sprawie nie mógł się rozpocząć ze względu na
    niestawiennictwo Andrzeja Leppera na rozprawach, w wyniku czego w
    marcu 2011 roku sąd nakazał jego zatrzymanie i doprowadzenie siłą[12].
    Został on następnie umorzony ze względu na śmierć oskarżonego, do
    której doszło 5 sierpnia 2011 roku. "

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Afera_gruntowa

    Długo go doprowadzali .. a nie był już posłem.

    J.