  • 21. Data: 2024-01-31 00:05:23
    Temat: Re: garaż
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2024 o 23:27, J.F pisze:
    > A telefonu mu na podsłuch nie wzięli?

    Istnieje szereg innych sposobów, niż dzwonienie.

    > Ja tylko zwracam uwagę, ze:
    (...)

    W każdej sprawie można wpaść o ile ktoś się wykaże "upierdliwością".

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 22. Data: 2024-01-31 02:32:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Jan 2024 00:05:23 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Istnieje szereg innych sposobów, niż dzwonienie.

    Działka na Mazurach, a Lepper w Warszawie.
    No ale owszem - nie trzeba telefonu.

    > (...)
    > W każdej sprawie można wpaść o ile ktoś się wykaże "upierdliwością".

    Mnie chodzi o to, ze jak sie chce działać "w stylu CBA", na tajnego
    agenta, to trzeba całą masę fałszywych dokumentów - dowody osobiste,
    prawa jazdy, dowody rejestracyjne. Fikcyjne firmy, choc niekoniecznie
    na fałszywych papierach.

    I na to wszystko była ogólna zgoda, bo CBA tak miało działac, wiec
    gdzies w ustawie musieli zapisac.

    Wiec czemu sie czepiac tych kilku papierow z gminy, ktore akurat CBA
    mogło samo, bez wiekszych problemów, sfałszowac.

    J.

  • 23. Data: 2024-02-01 13:22:14
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Przede wszystkim Pezero i Peezel.
    Na wszystkich szczeblach.
    Pamiętam wściekłość jakichś przygodnie poznanych lokalsów z branży, po dojściu PiSu
    do władzy "Do tej pory wiedziałem komu i ile
    dać, a teraz to nikt nie chce bo się boją i bywa stoję bez roboty"

    -----