  • 1. Data: 2024-01-22 20:55:04
    Temat: wypadek z wodzisławia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/kie
    rowca-peugeota-z-wodzis%C5%82awia-nie-mia%C5%82-szan
    s-zobaczy%C4%87-audi-film-rzuca-nowe-%C5%9Bwiat%C5%8
    2o-na-spraw%C4%99/ar-BB1h3sz0

    To jak - skrecający w lewo widzi samochód z przeciwka, czy nie?

    No, jakby ten z przeciwka jechal 50, to pewnie by zobaczyl lub skrecił
    zanim by do kolizji doszło ...

    Ale trzeba przyznac, ze znak wredny ... nie przypominam sobie, aby
    inne tak zasłaniały ...

    J.

  • 2. Data: 2024-01-22 21:35:30
    Temat: Re: wypadek z wodzisławia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 20:55, J.F pisze:

> [...]
    > zanim by do kolizji doszło ...
    >
    > Ale trzeba przyznac, ze znak wredny ... nie przypominam sobie, aby

    Jak powiedzieli że kierowca peżota winny wypadku gdzie zginęło trzech
    małolatów w ałdi to jednak miałem pewne wątpliwosci...

    BTW - jego dało się aresztować (choć padło w ramach dyskusji
    stwierdzenie jakiegoś policjanta że nigdy się nie spotkał żeby kogoś
    aresztowali na miejscu jeśli nie był naprany). I teraz nie trzeba go
    szukać w emiratach. A i udało się stwierdzić że w wypadku brały udział
    dwa samochody o określonych markach...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2024-01-23 00:21:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    2o-na-spraw%C4%99/ar-BB1h3sz0

    > To jak - skrecający w lewo widzi samochód z przeciwka, czy nie?

    Podzielam z grubsza zdanie przedstawione w tym art. Najpewniej widział
    go z daleka, ale ponieważ było to daleko i krótko źle ocenił prędkość.
    Potem znak mu zasłonił.

    > No, jakby ten z przeciwka jechal 50, to pewnie by zobaczyl lub skrecił
    > zanim by do kolizji doszło ...
    >
    > Ale trzeba przyznac, ze znak wredny ... nie przypominam sobie, aby
    > inne tak zasłaniały ...

    Myśle, ze wiele tak zasłania (kierowcy są różnego wzrostu, siedza na
    różnej wysokoci). Jest natomiast faktem, że on się władował na to
    skrzyżowanie jakby miał doskonałą widoczność. Nawet bez tego znaku jej
    nie miał. To, że tamci popierdalali przekłada się z dużym
    prawdopodobieństwem na finalny skutek, ale jakby byli bliżej a jechali
    wolniej to nie zdziwiłbym się jesli tez by w nich wjechał.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2024-01-23 00:50:35
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > prawdopodobieństwem na finalny skutek, ale jakby byli bliżej a jechali
    > wolniej to nie zdziwiłbym się jesli tez by w nich wjechał.

    A ja to widzę jakby w ogóle jeszcze nie skręcał i tylko wychylił się zza
    znaku by zobaczyć.

  • 5. Data: 2024-01-23 01:21:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-22, io <i...@o...pl.invalid> wrote:

> [...]
    2o-na-spraw%C4%99/ar-BB1h3sz0

    > A ja to widzę jakby w ogóle jeszcze nie skręcał i tylko wychylił się zza

    No ale wychylasz się zza przeszkody zatrzymując sie lub praktycznie
    zatrzymując się, a on wjechał z malejącą, ale wciąż sporą prędkością
    prosto w tamtego. Z takim wychylaniem to trafi MZ tez jadacego
    prawidłowo. Nawet sie przez moment zastanawiałem, czy on nie zwolnił
    wyłącznie w obawie, że się ślizgnie biorąc zakret, ale chyba dość suchu
    na jezdni było.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2024-01-23 02:31:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    >
    > No ale wychylasz się zza przeszkody zatrzymując sie lub praktycznie
    > zatrzymując się, a on wjechał z malejącą, ale wciąż sporą prędkością

    Jak "prosto w tamtego"? Chyba jakiś inny film oglądaliśmy.

> [...]
    > prawidłowo. Nawet sie przez moment zastanawiałem, czy on nie zwolnił
    > wyłącznie w obawie, że się ślizgnie biorąc zakret, ale chyba dość suchu

    Przecież masz pokazane jak inny gościu w dzień jedzie tamtędy. Też nie
    zatrzymuje się.

  • 7. Data: 2024-01-23 03:19:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-23, io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    rowca-peugeota-z-wodzis%C5%82awia-nie-mia%C5%82-szan
    s-zobaczy%C4%87-audi-film-rzuca-nowe-%C5%9Bwiat%C5%8
    2o-na-spraw%C4%99/ar-BB1h3sz0

    > Jak "prosto w tamtego"? Chyba jakiś inny film oglądaliśmy.

    Normalnie. W czasie skrętu niespecjalnie zwalniając wjeżdża na
    skrzyżowanie i wali w tamtego. Z wzajemnościa zresztą.

    > Przecież masz pokazane jak inny gościu w dzień jedzie tamtędy. Też nie
    > zatrzymuje się.

    W dzień. Tu masz sytuacje, że ruch z przeciwka idzie z obszaru
    nieoswietlonego. Peżot znajduje się w miejscu dobrze oświetlonym. To
    dodatkowo powoduje problemy z dostrzezeniem co by z tej ciemnej cześci
    nie nadjeżdzało.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2024-01-23 09:07:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 20:55, J.F pisze:
    > To jak - skrecający w lewo widzi samochód z przeciwka, czy nie?

    https://www.google.com/maps/@50.0134891,18.3767143,3
    a,15y,97.76h,87.75t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXi__v_VJqqa8
    zZSBtJX48Q!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

    Ten znak mógł przesłaniać do ostatniej chwili.

    Robert

  • 9. Data: 2024-01-23 09:19:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > https://www.google.com/maps/@50.0134891,18.3767143,3
    a,15y,97.76h,87.75t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXi__v_VJqqa8
    zZSBtJX48Q!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

    > Ten znak mógł przesłaniać do ostatniej chwili.

    Ale jak obrócić się o 180° to ten znak już jest wyżej. Ze względu na
    przejście?

    Robert

  • 10. Data: 2024-01-23 09:22:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 21:35, Shrek pisze:
> [...]
    > stwierdzenie jakiegoś policjanta że nigdy się nie spotkał żeby kogoś
    > aresztowali na miejscu jeśli nie był naprany). I teraz nie trzeba go

    Może z powodu niepewności czy ma PJ? Bo niby nie miał, ale nie wiedział
    o tym.

    Robert