  • 1. Data: 2004-04-22 09:20:32
    Temat: klasyfikacja pornografii dzieciecej
    Od: "monemis" <m...@b...maila>

    witam.

    czy do pornografii dziecięcej można zakwalifikować zdjęcia chłopca
    w wieku na oko 15-16 lat, w neutralnej pozycji (na jednym ze zdjęć
    leży na łóżku w obcisłych majtkach odsłaniających włosy łonowe, na
    drugim inny już chłopiec stoi w szortach z łokciem opartym o udo)?
    być może ma jakieś znaczenie fakt, że na pierwszym zdjęciu widnieje
    podpis jednoznacznie reklamujący (nieistniejącą już) pedofilską stronę
    internetową (czy ten podpis coś zmienia?), a na drugim tylko pseudonim
    i rok (prawdopodobnie pseudonim fotografa). czy za rozpowszechnianie
    takich zdjęć na prywatnych stronach internetowych, oczywiście nie
    mających charakteru pedofilskiego, grożą sankcje prawne, a jeśli
    tak, to pod które paragrafy których kodeksów to podchodzi?

    dziękuję za odpowiedzi i przepraszam za może zbyt dosłowne określenie
    charakteru zdjęć, ale nie wiem jak mógłbym to inaczej określić, nie
    zamieszczając ich w internecie.

    pozdrawiam,
    monemis.

  • 2. Data: 2004-04-22 12:52:55
    Temat: Re: klasyfikacja pornografii dzieciecej
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
[...]

    rozwalil mnie ten post :)

    od 15 lat chyba wolno
    .. ale niech sie wypowiedza Experci :)

    P.

  • 3. Data: 2004-04-22 13:32:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    monemis wrote:

    > czy do pornografii dziecięcej można zakwalifikować zdjęcia chłopca
    > w wieku na oko 15-16 lat, w neutralnej pozycji (na jednym ze zdjęć

    Jak ma już 15 lat, to można i robić zdjęcia, i stosunki mieć.

  • 4. Data: 2004-04-22 13:33:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Jak ma już 15 lat, to można i robić zdjęcia, i stosunki mieć.

    Jak ma SKOŃCZONE 15 lat.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 5. Data: 2004-04-22 16:23:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Jak ma SKOŃCZONE 15 lat.

    No piszę - jak ma 15 lat, nie 15. rok tylko 15 lat - po 15. urodzinach.

  • 6. Data: 2004-04-23 06:31:03
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    wiadomości news:c68hhc$1gao$5@news2.ipartners.pl...

    > Jak ma już 15 lat, to można i robić zdjęcia, i stosunki mieć.

    Ale ow chlopiec powinien trzymac w jednej rece swoja
    legitymacje z data urodzenia a w drugiej jakas
    gazete z wyrazna data, aby mozna bylo wyliczyc
    ile ma lat od daty urodzenia do daty wykonania
    zdjecia ;)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 7. Data: 2004-04-23 09:38:37
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : > Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    : >
[...]

    a swoja droga to jak policja udowodni ze na filamch / zdjeciach ktore np
    podczas kontrloi znalazla w czymis domu, chlopiec/dzieczyna ma mniej niz 15
    lat.

    (nie mowimy o noworodkach itp juz brutalni nie badzmy) , przestepstwo trzeba
    udowodnic, wiekszosc
    takich filmow jest bezplatnie udostepniana w programach p2p, w jaki
    sposob policja udowodni ze jakis typ np ze stanow ma 13,14 a nie 15 lat?

    Tak na marginesie

    P.

  • 8. Data: 2004-04-23 10:56:00
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    wiadomości news:c68hhc$1gao$5@news2.ipartners.pl...

    > Jak ma już 15 lat, to można i robić zdjęcia, i stosunki mieć.

    Czy zdjecie golego noworodka jest pornografia? ;)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 9. Data: 2004-04-23 12:29:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WOJSAL wrote:

> [...]
    > legitymacje z data urodzenia a w drugiej jakas
    > gazete z wyrazna data, aby mozna bylo wyliczyc
    > ile ma lat od daty urodzenia do daty wykonania

    Nienienie - to oskarżyciel musiałby chłopca zidentyfikować i wykazać
    jego niestosowny wiek w chwili robienia zdjęcia.