  • 1. Data: 2010-01-28 21:22:36
    Temat: dobra umowa najmu mieszkania
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy moglby ktos podeslac mi umowe najmu mieszkania, ktora zabezpiecza
    wynajmujacego w jak najwiekszym stopniu. Mail
    adabi(malpa)poczta(kropka)onet.pl
    Dzięki!
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-01-28 21:50:46
    Temat: Re: dobra umowa najmu mieszkania
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-28 22:22, Użytkownik adam napisał:
    > Witam,
    > Czy moglby ktos podeslac mi umowe najmu mieszkania, ktora zabezpiecza
    > wynajmujacego w jak najwiekszym stopniu. Mail
    > adabi(malpa)poczta(kropka)onet.pl

    Tak z ciekawości chodzi o ochronę wynajmującego przed nieuczciwym
    właścicielem mieszkania czy wynajmujacego przed nieuczciwymi
    lokatorami ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-01-28 22:15:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak z ciekawości chodzi o ochronę wynajmującego przed nieuczciwym
    > właścicielem mieszkania

    Tego goscia sie zwyczajowo okresja mianem "najemcy" - choc slownikowo
    imieslow rzecziownikowy "wynajmujacy" rzeczywiscie moze byc rozumiany
    dwojako

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-01-28 22:22:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:
> [...]
    >
    > Tego goscia sie zwyczajowo okresja mianem "najemcy" - choc slownikowo
    > imieslow rzecziownikowy "wynajmujacy" rzeczywiscie moze byc rozumiany

    Pytanie, czy pytajacy tez o tym wie.

  • 5. Data: 2010-01-28 22:22:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    adam wrote:
> [...]
    > Czy moglby ktos podeslac mi umowe najmu mieszkania, ktora zabezpiecza
    > wynajmujacego w jak najwiekszym stopniu. Mail

    A na kogo wystawic fakture?

  • 6. Data: 2010-01-29 05:39:18
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Tak z ciekawości chodzi o ochronę wynajmującego przed nieuczciwym
    > właścicielem mieszkania czy wynajmujacego przed nieuczciwymi
    > lokatorami ?

    Chodzi mi o umowe chroniaca wlasciciela przed nieuczciwymi lokatorami.
    Pzdr
    Adam

  • 7. Data: 2010-01-29 05:50:26
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > A na kogo wystawic fakture?

    Wystrczy paragon, tylko najpierw prosze podaj cene.
    Dzięki, pzdr
    Adam

  • 8. Data: 2010-01-29 07:20:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 06:39:18 +0100, adam napisał(a):

    > Chodzi mi o umowe chroniaca wlasciciela przed nieuczciwymi lokatorami.

    Najlepiej skorzystaj z najnowszej nowelizacji dotyczącej tzw najmu
    okazjonalnego. Tylko, że to jest za świeża sprawa żeby gdzieś już był
    wzór umowy.

  • 9. Data: 2010-01-29 08:19:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.01.2010 08:20), jureq wrote:

    > Najlepiej skorzystaj z najnowszej nowelizacji dotyczącej tzw najmu
    > okazjonalnego. Tylko, że to jest za świeża sprawa żeby gdzieś już był
    > wzór umowy.

    Już widzę jak potencjalny najemca idzie ze mną do notariusza i poddaje
    się egzekucji. Do tego pewnie musi mieć prawo do lokalu do którego
    będzie potencjalnie eksmitowany, więc właściciel tego lokalu (pewnie
    rodzic) musi pewnie wyrazić zgodę.

    Jeżeli ktoś chce mieszkać w Gdańsku a pochodzi np. spod Krakowa, to
    chyba będzie to nadzwyczaj upierdliwa operacja.

    p. m.