  • 1. Data: 2010-01-28 15:50:22
    Temat: Jak rozumieć taki zapis w ustawie?
    Od: KK <n...@i...com>

    Ustawa o Gospodarce Nieruchomościami
    Art 37 pkt 3
    "jeżeli nieruchomość ta została zabudowana na podstawie zezwolenia na
    budowę"
    Czy mam to rozumieć że obecny dzierżawca musiał zabudowac nieruchomosc,
    czy może że ta nieruchomość została w przeszłości zabudowana, np przez
    wlasciciela dzialki

  • 2. Data: 2010-01-29 16:47:49
    Temat: Re: Jak rozumieć taki zapis w ustawie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Jan 2010, KK wrote:

> [...]
    > Czy mam to rozumieć że obecny dzierżawca musiał zabudowac nieruchomosc,

    Nawet nie zajrzałem (nie bić), ale na 1. rzut oka wychodzi, że odsiewa
    te przypadki, kiedy nieruchomość została zabudowana bez zezwolenia
    na budowę (jak to mawiają: "nielegalnie").

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-01-29 20:36:17
    Od: KK <n...@i...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Nawet nie zajrzałem (nie bić), ale na 1. rzut oka wychodzi, że odsiewa
    > te przypadki, kiedy nieruchomość została zabudowana bez zezwolenia
    > na budowę (jak to mawiają: "nielegalnie").
    >
    > pzdr, Gotfryd

    To zajrzyj bo chodzi o cos innego - mianowicie o to czy tę nieruchomosc
    mial w trakcie dzierzawy zabudowac dzierzawca czy nieruchomosc byla
    kiedys tam przez kogos zabudowana (oczywiscie z zezwoleniem)