    Date: Tue, 20 Sep 2011 16:18:39 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dluznik

    (20.09.2011 16:00), CeZ__134 wrote:
> [...]
    >
    > Sprawa wyglada tak;
    > Pracowalem na umowe zlecenie - 3 umowy.
    > Za dwie zaplacil.,za trzecia juz nie.
    > Spradzilem go w ZUS ,zadnych skladek nie zaplacil, to samo w skarbowce, nie
    > ma sladu po mnie.
    > Sprawe skierowalem do PiP-u, pozniej pozew do sadu.
    > Teraz...
    > Odzywa sie do mnie dluznik, z checia ...`podpiszemy pisemko ze zobowiazuje
    > sie do splaty dlugu`.. ma przyjechac jutro. Pewnie jakies grosze bedzie mial
    > ze soba- powiedzmy pierwsza rata.
    > Teraz pytanie, brac od niego kase ( nie mam zamiaru podpisywac pisemka )

    Jeżeli zobowiązuje się do spłaty długu, to ty raczej się pod tym nie
    musisz podpisywać. Wystarczy jego podpis.

    Chyba, że chce od Ciebie wycyganić odroczenie tego długu, czyli że
    zapłaci, ale np. 1 grudnia. W sumie to dla Ciebie chyba jest lepsze niż
    nic, o ile wypisze Ci weksel na tą kwotę, płatną 1 grudnia.

    czy
    > olac ? Dac mu do zrozumienia ze sprawa w PiP-ie juz ruszyla a na dniach
    > wedruje do sadu pozew. ?!

    A co ma do tego PiP? Przecież to umowy zlecenie?

    p. m.