  • 1. Data: 2009-11-08 14:36:30
    Temat: Re: dług
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mokinc pisze:

    > Jeżeli byłem winien kasę szkole a ona po jakimś czasie przekazała ten
    > dług innej firmie do ściągnięcia, to czy nadal mogę oddać dług tam gdzie
    > go zaciągnąłem (czyli w szkole) ? Czy szkoła ma nadal prawa do tych
    > należności ?

    Art. 512 kc.

    --
    @2009 Johnson

  • 2. Data: 2009-11-08 14:44:55
    Temat: dług
    Od: "mokinc" <m...@o...pl>

[...]
    ?

    A jeśli ma, to czy szkoła ma wtedy obowiązek powiadomić firmę od ściągania
    wierzytelności, żeby zamknęła tą sprawę bo dług został u niej spłacony?

    Pytam teoretycznie nie tylko w kontekście szkoły - generalnie jak to jest
    jak ktoś nie płaci - co się dalej dzieje w sensie prawnym.