  • 1. Data: 2009-11-08 21:04:53
    Temat: Gdzie zgłosić sk*na
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Córka znalazła dzisiaj stronę z bajkami http://www.bajki.opole.pl/. Zaraz na
    samym początku Administrator zachęca do oglądania... galerii erotycznych.
    Nie przeszkadzają mi strony dla dorosłych ale to już jest gruba przesada. Co
    można z tym zrobić? Zgłosić gdzieś, obić mi mordę (jakbym przypadkiem
    znalazł kretyna)?

    JaromirD

  • 2. Data: 2009-11-08 21:41:53
    Temat: Re: Gdzie zgłosić sk*na
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hd7bpm$5lb$1@news.onet.pl JaromirD <r...@q...pl>
    pisze:

    > Córka znalazła dzisiaj stronę z bajkami http://www.bajki.opole.pl/.
    Chwalisz się, że masz taką mądrą córkę?

    > Zaraz na samym początku Administrator zachęca do oglądania... galerii
    > erotycznych.
    No to co?

    > to już jest gruba przesada.
    Dlaczego?

    > Co można z tym zrobić?
    Można obejrzeć, można nie oglądać...
    Rób co chcesz.

    > Zgłosić gdzieś
    Może proboszczowi?

    > obić mi mordę
    To z pewnością dobry pomysł.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-11-08 21:58:49
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:hd7bpm$5lb$1@news.onet.pl JaromirD <r...@q...pl>

> [...]

    Zastanawiałem się przez chwilę czy olać Cię czy odpowiedzieć, ale pomyślałem
    "Co mi tam. Niech zna pański gest". Więc piszę: nie wysilaj się więcej na
    odpowiedzi na moje posty bo niezależnie od tego, co napiszesz nie uzyskasz
    jakiejkolwiek odpowiedzi. Idź się leczyć.

    JaromirD

  • 4. Data: 2009-11-08 22:02:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JaromirD pisze:

    > Nie przeszkadzają mi strony dla dorosłych ale to już jest gruba przesada. Co
    > można z tym zrobić? Zgłosić gdzieś, obić mi mordę (jakbym przypadkiem
    > znalazł kretyna)?

    Zgłoś się do poradni zdrowa psychicznego.

  • 5. Data: 2009-11-08 22:07:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hd7euq$eta$1@news.onet.pl JaromirD <r...@q...pl>
    pisze:

    > Zastanawiałem się
    Łżesz.

    > przez chwilę czy olać Cię czy odpowiedzieć
    To nie ma znaczenia.

    > pomyślałem
    Znowu łgarz bezczelny...

    > Więc piszę
    Niepotrzebnie.

    > nie wysilaj
    > się więcej na odpowiedzi na moje posty bo niezależnie od tego, co
    > napiszesz nie uzyskasz jakiejkolwiek odpowiedzi.
    Właśnie uzyskałem.
    A tylko się tobą zabawiłem.

    > Idź się leczyć.
    Dziecinny umysłek, szczeniackie tekściki.
    I to jest ojcem???
    Jasny gwint, co to się porobiło...

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2009-11-08 22:08:58
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Chwalisz się, że masz taką mądrą córkę?

> [...]

    Jotte jesteś zwykłym kretynem skoro nie rozumiesz co jest napisane - i żadne
    leczenie tego nie zmieni.

  • 7. Data: 2009-11-08 22:15:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hd7fht$hip$1@news.onet.pl Zygmunt <...@o...eu> pisze:

    > Jotte jesteś zwykłym kretynem
    Możliwe.
    Ale nie ciesz się.
    Bo jeśli to prawda, to takie gówno jak ty jest przez zwykłe porównanie grubo
    poza skalą.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2009-11-08 22:29:05
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zgłoś się do poradni zdrowa psychicznego.

    Równasz do poziomu Jotte? Przecież wystarczy napisać: nic się nie da zrobić,
    przesadzasz. Ale nie, trzeba pokazać jakim jest się mądralą.

    JaromirD

  • 9. Data: 2009-11-08 22:38:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hd7gni$kdk$1@news.onet.pl JaromirD <r...@q...pl>
    pisze:

    > Przecież wystarczy napisać: nic się nie da
    > zrobić, przesadzasz. Ale nie, trzeba pokazać jakim jest się mądralą.
    Ty się jakoś nie powstrzymywałeś przed pokazaniem, że jesteś idiotą, a to
    znacznie większy wstyd.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-11-08 22:51:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JaromirD pisze:

    > Równasz do poziomu Jotte? Przecież wystarczy napisać: nic się nie da zrobić,
    > przesadzasz. Ale nie, trzeba pokazać jakim jest się mądralą.

    Chciałeś porady, to poradę dostałeś - konkretną i całkowicie adekwatną:
    widać wyraźnie, że "gul ci skacze" i powinieneś zadbać o profesjonalną
    pomoc, zanim będzie jakieś nieszczęście.