  • 1. Data: 2009-11-08 14:17:16
    Temat: Co zrobilibyscie z gosciem , ktory....
    Od: "Ciekawy" <a...@a...pl>

    Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc
    pisanych przez was postow ? .
    Jakie srodki prawne mozna zastosowac wobec niego i jak ustalic kto canceluje
    pisane przez was posty ? .

    Adam

  • 2. Data: 2009-11-08 14:48:05
    Temat: Re: Co zrobilibyscie z gosciem , ktory....
    Od: Arek <a...@e...net>

    Ciekawy pisze:
    > Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc
    > pisanych przez was postow ? .
    > Jakie srodki prawne mozna zastosowac wobec niego i jak ustalic kto canceluje
    > pisane przez was posty ? .

    Skorzystaj z serwera, ktory nie pozwala kasowac postów.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2009-11-08 15:38:23
    Od: "cyc" <a...@a...pl>

    > Skorzystaj z serwera, ktory nie pozwala kasowac postów.
    >
    > Arek

    Mozesz zdradzic mi taki serwer . Nie znam .

    adam

  • 4. Data: 2009-11-08 17:25:39
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Ciekawy pisze:
    > Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc
    > pisanych przez was postow ? .
    > Jakie srodki prawne mozna zastosowac wobec niego i jak ustalic kto canceluje
    > pisane przez was posty ? .

    Szukałbym rozwiązań technicznych, a nie prawnych, np. serwera, który nie
    pozwala na kasowanie postów.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 5. Data: 2009-11-08 22:30:42
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Ciekawy" <a...@a...pl> wrote in message news:hd6jtd$5gk$1@news.onet.pl...
    > Jakie srodki prawne mozna zastosowac wobec niego

    jak napiszesz cos kreda na chodniku a ciec ci to zmyje konewka to tez
    chcesz srodki prawne stosowac?

  • 6. Data: 2009-11-09 01:30:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    Ciekawy wrote:

    > Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc
    > pisanych przez was postow ? .

    Ja bym napluł mu w oko.

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2009-11-09 06:25:58
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    Czy chodzi o kollinę?

  • 8. Data: 2009-11-09 07:08:51
    Od: karol <k...@k...pl>

    Ciekawy pisze:
> [...]
    > pisanych przez was postow ? .
    > Jakie srodki prawne mozna zastosowac wobec niego i jak ustalic kto canceluje

    Glupoty opowiadasz, bo musisz byc z tego samego IP, zeby skasowac post.

  • 9. Data: 2009-11-09 07:27:04
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Ciekawy" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc
    > pisanych przez was postow ? .
    Pewnie chodzi Ci o sytuację w której wiadomość jest ogłaszana na kilku
    grupach, a grupą główną nie jest ta. Wtedy odpowiedź którą napiszesz jest
    wyświetlana na grupie głównej (źródłowej) a nie tej. Tu nikt jej nie kasuje.
    Wystarczy że przed kliknięciem na "Wyślij" sprawdzisz w "Do Grupy
    dyskusyjne" do której grupy jest kierowana Twoja odpowiedź.
    pozdr

  • 10. Data: 2009-11-09 08:26:16
    Od: "Jan Kowalski" <c...@g...pl>

    Ciekawy <a...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > pisanych przez was postow ? .
    > Jakie srodki prawne mozna zastosowac wobec niego i jak ustalic kto canceluje

    Obawiam się, że poza pokrzyczeniem sobie tutaj nic nie jesteś w stanie zrobić.

    Parę lat temu wymazałem jednemu dość aktywnemu uczestnikowi (kilka postów
    dziennie) Usenetu posty z całego kwartału. Huczał, groził adminami, straszył
    TPSA, wrzeszczał jak by go ze skóry obdzierali, a i tak nie stało się
    kompletnie nic mimo iż życzliwi podali mu z jakiego IP zostały wykoszone posty.