  • 31. Data: 2003-05-08 19:16:22
    Temat: Re: dialery....
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Buacha cha cha cha cha !!!!!!!! Tak samo jak pochwalono TVP...
    >
    > Śmiech na sali.

    rozumiem, że jedynie Ty możesz określać kto ma racje, a instytucje
    uprawnione do rozpatrywnia takich spraw sie mylą?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2003-05-08 23:12:32
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > rozumiem, że jedynie Ty możesz określać kto ma racje, a instytucje
    > uprawnione do rozpatrywnia takich spraw sie mylą?
    mamy do czynienia z dwoma wykładniami. Nie zawsze coś co "jest zgodne" z
    literą prawa jest zgodne z założeniami ustawodawcy wymyślającego ustawę. Jak
    baran wymyśla przepisy a nie specjalista to wychodzą później takie kwiatki
    jak w Polsce

    Icek

  • 33. Data: 2003-05-09 01:24:01
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > rozumiem, że jedynie Ty możesz określać kto ma racje, a instytucje
    > uprawnione do rozpatrywnia takich spraw sie mylą?

    Jak zwykle rżniesz głupa czyli udajesz, że rozumiesz co innego niż zostało
    powiedziane.
    Dlatego też nie dziwią mnie Twoje brednie "UOKiK stwierdzil, ze "nasze" dialery sa
    ok".

    Może skorzystaj z telefonu, który mi podałeś i dowiedz się dokładnie co UOKiK
    stwierdził?

    Arek

  • 34. Data: 2003-05-09 13:16:51
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Jak zwykle rżniesz głupa czyli udajesz, że rozumiesz co innego niż zostało
    > powiedziane.

    rozumiem dokladnie to, co powiedziałes i nic innego

    > Może skorzystaj z telefonu, który mi podałeś i dowiedz się dokładnie co UOKiK
    > stwierdził?

    ja wiem co stwierdził
    ale chyba Ty nie wiesz

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 35. Data: 2003-05-09 20:39:48
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    [..]
    > ja wiem co stwierdził ale chyba Ty nie wiesz

    Stwierdził, że nie da się ścigać twórców dialera z paragrafu
    dotyczącego nieuprawnionej zmiany danych na cudzym komputerze.

    A co jeszcze stwierdziły "instytucje uprawnione do rozpatrywnia
    takich spraw" to sobie możesz zobaczyć w dzisiejszej Gazecie Wyborczej.
    Mi się nie chce przepisywać.
    W każdym razie gratuluję dobrego samopoczucia bo już niedługo zostanie
    u Was - oszustów dialerowych - jedynie wspomnieniem.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 36. Data: 2003-05-09 21:27:03
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Stwierdził, że nie da się ścigać twórców dialera z paragrafu
    > dotyczącego nieuprawnionej zmiany danych na cudzym komputerze.

    + stwierdził, że nie ma żadnych nieprawidłowości w działaniu, wyglądzie
    i metodach działania dialera

    > A co jeszcze stwierdziły "instytucje uprawnione do rozpatrywnia
    > takich spraw" to sobie możesz zobaczyć w dzisiejszej Gazecie Wyborczej.
    > Mi się nie chce przepisywać.

    podaj linka
    nie moge znaleść w sieci

    > W każdym razie gratuluję dobrego samopoczucia bo już niedługo zostanie
    > u Was - oszustów dialerowych - jedynie wspomnieniem.

    żyj dalej marzeniami :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 37. Data: 2003-05-09 21:40:22
    Temat: dialery....
    Od: Artur <a...@j...net>

    Nie wymagam znajomosci kombinacji klawiszy Ctrl-C/Ctrl-V u tak
    _biegłego_ prawnika jakim niewątpliwie jest pan Buzdygan. On zreszta
    nigdy nie podawal żródel z jakich korzysta.

    > W każdym razie gratuluję dobrego samopoczucia bo już niedługo
    > zostanie
    > u Was - oszustów dialerowych - jedynie wspomnieniem.

    A tu bym polemizował. Otoz nie pierwszy to raz Arnold Buzdygan usiluje
    utworzyc wokol siebie otoczke czlowieka, ktory wszystko moze i wszystko
    wie. Jednak na przestrzeni lat kilku mozna przekonac sie osobiscie, ze
    krowa, ktora duzo ryczy mało mleka daje.
    A historia wyglada tak:
    Na poczatku roku 2000 (dokladnie 4 stycznia) pojawil sie na forach WP
    pewien tekst, ktory sygnowany byl w sposob sugerujacy, iz to Arnold
    Buzdygan go napisal. Tekst ten byl ewidentnie falszywy, i mimo, ze nie
    byl najwyzszych lotow, to wzbudzil w czytelnikach tyle wesolosci, iz byl
    powielany w usenecie.
    Tekst ow mozna znalezc tu:
    http://www.google.com/groups?selm=u1kc4.15058%24N3.3
    51488%40news.tpnet.p
    l&oe=UTF-8&output=gplain

    Arnold Buzdygan wyprodukowal wowczas posta na grupe pl.news.admin
    (zrodlo:
    http://www.google.com/groups?selm=3871DF0E.FD7F04F1%
    40astec.pl&oe=UTF-8&
    output=gplain )
    od ktorego zaczela sie wielka dyskusja. I tu mozna przejsc do meritum
    sprawy. Otoz padaly w niej nie raz informacje, o zgloszeniach do
    prokuratury:
    http://www.google.com/groups?q=g:thl4244486612d&dq=&
    hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&selm=387333D8.204E6CA4%40astec.pl

    http://www.google.com/groups?q=g:thl3666201063d&dq=&
    hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&selm=38734E6C.2999403F%40astec.pl

    http://www.google.com/groups?q=g:thl3539661013d&dq=&
    hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&selm=3874DEF1.6C81467A%40astec.pl

    http://www.google.com/groups?q=g:thl231243389d&dq=&h
    l=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&selm=38733C97.D6BA7F23%40astec.pl

    i tak dalej i tak dalej... referencje podalem, wiec kazdy moze sobie
    poczytac (o ile bedzie mial czas, ochote i... cierpiwosc, bowiem
    sumarycznie ilosc postow w watku glownym i pobocznych przekroczyla 1200,
    co spowodowalo nalozenie pewnych sankcji na pana Buzdygana w postaci
    cancelbot'a usuwajacego jego posty na ten temat oraz wlaczenie na grupie
    pl.news.admin moderowania).

    Z powyzszego materialu osoby zainteresowane moga wyrobic sobie poglad na
    tę i wiele innych spraw. Miedzy innymi na to jak pojecie praworządności
    ewoluowało u pana Buzdygana.

    A.

    PS. Uwaga - linki moga byc pozawijane.

  • 38. Data: 2003-05-09 22:19:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 09 May 2003 23:27:03 +0200, scream <s...@...pl>
    zakodował:

    >żyj dalej marzeniami :)

    Scream nie karm trolllalala, a w ostateczności chociaż nie cytuj tyle,
    bo mi śmieci wyłażą z plonkownicy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 39. Data: 2003-05-09 22:19:43
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > + stwierdził, że nie ma żadnych nieprawidłowości w działaniu, wyglądzie
    > i metodach działania dialera

    Buacha cha cha cha cha cha !!!!!!!!!! Buacha cha cha cha cha cha !!!!!!!!!!

    Kiedy Ci się to przyśniło?

    > podaj linka nie moge znaleść w sieci

    http://wypełzasz_ze_swojej_nory_zmierzasz_do_kiosku_
    bierzesz_Gazetę_Wyborczą_czytasz.

    > żyj dalej marzeniami :)

    Łudź się dalej.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 40. Data: 2003-05-09 22:48:00
    Od: Artur <a...@j...net>

    No coz - a ja w takim razie podam link do calej dyskusji, w ktorej
    grozilem wszystkim administratorom usenetu sądem, prokuraturą i wysokimi
    odszkodowaniami. Panie Buzdygan, minely ponad 3 lata! Gdzie te pozwy,
    gdzie sprawy, gdzie odszkodowania?
    Za kazdym razem "buchachasz" sobie radosnie i nic z tego nie wynika.
    Moze czas by juz zabrac sie za jakąś konkretna i, co ważniejsze, uczciwą
    robotę?

    Obiecany link:
    http://www.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=U
    TF-8&threadm=3872046
    A.B886E2D3%40astec.pl&prev=/groups%3Fq%3D%2B%2522Mo%
    25C5%25BCe%2Bzainter
    esuje%2BCi%25C4%2599%2Bjak%2Bzapuka%2Bdo%2BCiebie%2B
    prokurator%2522%2Bgr
    oup:pl.news.admin%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26o
    e%3DUTF-8%26scoring%
    3Dr%26selm%3D3871F6BD.826FDBB2%2540astec.pl%26rnum%3
    D1&as_drrb=b&as_maxd
    =4&as_maxm=1&as_maxy=2000&as_mind=29&as_minm=3&as_mi
    ny=1995

    Prawodpodobnie bedzie pozawijany.

    A.