  • 1. Data: 2003-05-07 16:11:16
    Temat: podanie falszywych danych osobowych
    Od: "Russar" <j...@a...email.pl>

    Witam!
    Mam pytanie:
    Co mi grozi w przypadku gdy przy rejestracji na roznych stronach
    internetowych (w celu zalozenia np.konta e-mail, zapisu do klubu lub portalu
    itp.) podam falszywe dane osobowe ?
    Naturalnie zakladam ze sa to strony gdzie dane nie sa niezbedne (tzn. nie
    zamawiam np. towarow przez sklepy internetowe podajac zly adres ani zadnych
    powaznych rzeczy) .
    Zalozmy ze firma nie ponosie zadnej straty (Wiekszosc wykorzystuje dane
    tylko do celow marketingowych).

    Co mi za to grozi ? (oczywixcie nie mowie ze cos takiego robilem :))

    Russar

  • 2. Data: 2003-05-07 16:14:20
    Temat: Re: podanie falszywych danych osobowych
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b9bb7n$k2s$1@nemesis.news.tpi.pl> Russar napisał(a):
> [...]
    > tylko do celow marketingowych).
    >
    > Co mi za to grozi ? (oczywixcie nie mowie ze cos takiego robilem :))

    Nic.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2003-05-07 16:21:17
    Od: "Russar" <j...@a...email.pl>

    > Nic.

    Dluuuga i wyczerpujaca odpowiedz :)
    Ale tyle wystarczy, dzieki za pomoc

    Russar

  • 4. Data: 2003-05-07 16:26:41
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Russar" <j...@a...email.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mam pytanie:
    > Co mi grozi w przypadku gdy przy rejestracji na roznych stronach
    > internetowych (w celu zalozenia np.konta e-mail,

    a kto dzis przy zakladaniu maila wpisuje prawdziwe dane? ja np: zeby bylo
    szybciej wszedzie wpisuje "aaa".

  • 5. Data: 2003-05-07 16:32:45
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Bez obaw mozesz w pole imie i nazwisko itp. wpisac dowolna bzdure jaka
    przyjdzie Ci do glowy.
    Nikt nie bedzie tego sprawdzal.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    GG: 18584 E-mail: Travis(malpa)o2.pl

  • 6. Data: 2003-05-07 19:58:34
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    W NAJGORSZYM przypadku zlikwiduja Ci konto mailowe, jednak nie jest to celem
    wielkich portali, bo komu wysylaliby reklamy?
    Sasza